2013年5月5日 星期日

冬陰公‧魚湯‧雲吞(附食譜)

繼上次清冰格大行動後冰格多返少少位出黎,點知早幾日去街時又唔小心買多左。想要冰格黎緊鬆動D,有要繼續行動。好多人問我點解屋企有2個雪櫃,但點解冰格成日都無位,無他既因為我差不多任何未用既剩餘物資都會放入冰格。今日我摷到6個虎蝦頭同半打青口,唔好睇少呢6隻蝦頭,本身每隻蝦重300克,個個頭長過我隻手指,係我之前用黎整餸或者打邊爐時無用留返。加上屋企仲有1 Pack冬陰公湯香料同上次整芒果糯米飯剩返少少椰漿,買少少草菇,正好可以整個冬陰公。

至於個魚湯都好慳,上次整魚麵用左6條鯪魚,當時我叫魚販起肉,淨返果6條骨,就用左黎煲今次個魚湯。

至於個雲吞,因為太耐無包,唔記得晒d份量,淡味左少少,下次過包過好味先分享。

冬陰公湯(2湯碗)


蝦     1/2 斤
草菇    4   両
水     800 g
冬陰公香草 1   pack
冬陰公醬  70  g
青檸    1   pc
椰漿    a little bit
魚露    3   tsp
椰糖    1   tsp

1. 蝦洗淨去腸,頭和身分開。
2. 冬菇洗切半。
3. 南薑切片拍鬆,香芧切下只留近根部2-3吋拍鬆,瘋柑葉用手撕開幾片,指天椒切細。
4. 鑊下少量油,放入蝦頭煎至出蝦油,灒入滾水。
5. 放下草菇及冬陰公香草煮2分鐘。
6. 放入蝦煮及冬陰公醬煮至蝦熟。
7. 加入魚露及椰糖。
8. 熄火後加入椰奶及青檸汁。

*今次我只用了蝦頭,沒有加蝦肉,不喜歡蝦的話用魚代替亦可。
*可用白糖/紅糖代替椰糖。
*可用花奶代替椰漿,不加亦可。

魚湯(2湯碗)


鯪魚骨  6  pcs
水    3  L
薑    a little bit

1. 鯪魚骨連一半薑煎香。
2. 煲起滾水,將鯪魚骨移入煲內,加入2片薑。
3. 收細火煲45分鐘。

沒有留言:

張貼留言