2013年5月1日 星期三

海鮮魚麵配梭羅魚蕃茄湯(附食譜)

今日呢碗麵睇落去好普通,但就玩足我成日。個湯底係跟呢度
d姊妹學野整既。老公成日話細個飲白色魚湯好好味,但係我屋企就從來都無煲過,亦都唔知用咩魚煲,早幾日見呢度d姊妹不約而同整呢個湯,就諗住試下。

海鮮魚麵配梭羅魚蕃茄湯(4人份量)

梭羅魚蕃茄湯

梭羅魚  2斤
蕃茄   8個
薯仔   3個

1.梭羅魚洗淨,斜切一刀去頭去肚。
2.魚洗淨,用廚房紙印乾水。
3.煎香魚,灒入滾水,加入蕃茄煲45分鐘,期間用湯殼督爛魚及蕃茄。
4.加入薯仔煲15分鐘,熄火。
5.夾起薯仔,湯過篩。

蝦    半斤
蜆    1斤

1.蝦洗淨,去殼去腸後烚熟。
2.蜆洗淨,放入鹽水吐沙,再洗後烚熟。

魚麵
鯪魚   6條
鹽    1茶匙
麻油   2茶匙
生粉   8茶匙
酒    4茶匙
蛋白   4湯匙
胡椒粉  適量

1.買鯪魚時叫魚販起肉
2.回家後洗淨鯪魚,一手按著鯪魚,一手順著魚骨方向用西式湯匙輕刮鯪魚起肉
3.起肉後湯匙連肉放入一大碗水中
4.所有鯪魚起肉後,將鯪魚放入魚袋中,擠出水
5.加入調味料撻至起膠
6.放入忌廉唧袋內,唧入大滾水中,煮至浮面

*鯪魚起肉時匙不可刮太深,會刮起魚骨,好似我今次就後,所以之後用調理機將碎骨打爛。
*如果有廚師機可以用佢將魚撻至起膠,真係快靚正。

講番個湯真係好正,不過真係花功夫,逐條魚切去頭鰓,之後仲要逐條洗淨肯定入面無腸留響度,但真係好飲,而且幾平。呢個魚麵我都係第一次整,唔知係咪街既係溝左粉,所以唔夠街既煙靭,下次可能加少少澄麵會好d,不過真係整左好鬼耐,淨係起肉都玩下2個鐘,所以無咁快會再試,但係我覺得呢樣野好啱d唔食魚既小朋友食,因為真係食唔出係魚,而且做多左既話可以雪入冰格,到要食時先拎落黎解凍。

唔記得講前面朵花,係用小棠菜剪既既,好容易做又靚,剩底既菜葉都唔會浪費,只係放響魚麵下。

沒有留言:

張貼留言