2013年5月13日 星期一

果餡焗雞卷 (附食譜)

這個是在網一找到的一個食譜,原想找的是想要找做煙肉雞卷的車厘子汁食譜,不意竟找到這個,見到很容易做,而且果餡雞卷應該很適合夏天食,感覺無咁heavy。

果餡焗雞卷

雞胸    3    pcs
洋蔥    1/2  pc
青蘋果   1    pc
杏脯肉   5    pcs
提子乾   1    tbsp
上湯    2    tbsp
蘋果汁   2    tbsp
蘋果醋   1    tbsp
鹽     1/4  tsp
cajun 1    tsp 
糖     1    tsp
黑胡椒   a little bit
牛油    a little bit

1. 雞胸中間切一刀起雙飛,用刀背拍扁後加入鹽及cajun醃一會
2. 洋蔥、青蘋果各半個及杏脯肉切丁,用牛油加上糖及黑胡椒炒一會成果餡
3. 將果餡放上雞肉上,然後卷起,用牙簽拮好,至果餡不會漏出
4. 用平底鑊略煎一會至金黃,放入鑄鐵鍋180C焗15-20分鐘
5. 焗完雞後的肉汁、蘋果汁、蘋果醋及上湯煮一會,加入凍牛油煮至濃
6. 淋上切開的雞卷上

(食譜改自~CANDICE KITCHEN~自家浪漫美食行)

*原食譜放焗雞卷時在頭尾各放一粒丁香以增添香味
*青蘋果我用半個切丁做果餡,另外半個我用調理機打蘋果蓉過篩成成蘋果汁用

Cajun粉
Paprika        2   tbsp
Garlic powder  1   tbsp
Ginger powder  1   tbsp
Onion powder   1/2 tbsp
Chicken powder 1   tbsp
Dill           2   tbsp
Basil          1   tbsp
Sea salt       1   tbsp
Black pepper   1   tbsp
七味粉            1   tsp

1. 將所有材料用調理機打碎

* 原本Cajun粉是用Cayenne Pepper Powder唔係七味粉,只不過我會俾小朋友食怕太辣,所以改用七味粉
* 其實Cajun粉可在citisuper買到,不過我屋企有以上材料就自己整
* Cajun粉可以用黎整焗薯,其實呢個味我覺得好似福麵d味粉個味
* 我只係做左1半份量,但係已經有1小樽夠用好幾次

沒有留言:

張貼留言