2013年5月12日 星期日

慶祝媽媽節 - 泰式菠蘿炒飯(附食譜)

今日係媽媽節,雖然我都係媽媽,但係都會煮飯,因為我鍾意煮飯。

前幾日行超級市場,聞到d菠蘿好鬼香,忍唔住手買左2個。菠蘿我通常只會整3樣野,最多係就咁焗乾身少少就咁食,然後就係整生炒類既餸,最尾就係炒飯。見好似好耐無用過菠蘿炒飯,就整佢啦。

泰式菠蘿炒飯(4人份量)


飯    3  碗
蛋    1  隻
菠蘿   1  個
中蝦   10 隻
雞柳   2  條
雜豆   2  湯匙
肉鬆   適量
咖哩粉  2  茶匙
椰糖   1  湯匙
魚露   2  湯匙

1. 雞柳切丁,蝦洗淨去腸去殼,蛋發勻。
2. 雞肉煎熟,移到鑊邊,煎蝦至熟,與雞肉一同放鑊邊,倒入蛋漿炒成蛋鬆。
3. 加入飯、雜豆及調味料炒勻
4. 加入菠蘿略炒後上碟
5. 飯面撒上肉鬆

*可加入提子乾及腰果炒,腰果要先炒香
*咖哩可買辣/不辣,因為我會給圖圖吃,所以今次用不辣的
*我用的是40度魚露,比一般的淡,用一般魚露可著量減少

沒有留言:

張貼留言