2013年6月3日 星期一

心情反覆

呢期無出食譜,其中之一個原因係俾BK BLOCK左個ACCOUNT,本來我好有心機,想做個LIST俾BK既SIS睇,諗住方便佢地睇返D舊食譜。之佰我我已經好小心咁CHECK入面既相,張張都CLICK過係無LINK過黎YAHOO BLOG,以免佢封POST,但都比板主話有喎,仲要封埋戶,禁止訪問。激到我死死下~~~~~事關果個POST我整足2日,摷播晒D舊食譜舊相出黎~~~~~~

除左以上既事件外,仲有一件人生大事。就係小一中央分配學位既大日子(俗稱大抽獎),識我既朋友都知我勁緊張圖圖小一入咩學校。

由4個月大開始帶佢上PLAYGROUP,之後歲幾時為豬流感事件怕出面多菌,就搵左個姐姐黎屋企教佢。到2歲時怕佢入唔到好既NURSERY,亦係語言黃金期,情願比多少少入一間無學券既小班教學既國際幼稚園。K2時見佢英文追唔上同學程度就暑假時搵NET同佢1星期5日補足2個月。

到今年入左國際YEAR 1(即K3),但想適應返本地教育諗住讀返傳統學校,所以要考/抽小一,之但係圖圖始終講野唔算叻,份人又藤雞,所以見左19間,淨係1間後補。

仲要自行派位時媽媽揀返自己舊校,因為都係熱門學校,所以20分都衰左。

但我又唔覺得圖圖咁差,英文依家READING已經係全班頭2名(佢讀緊國際學校),作文老師話佢都唔錯,ORAL同老師傾計睇西片無問題。數學已可做雙位加數,乘數都OK,我估計暑期結束前可以搞掂埋除數,同埋操練下理解題。中文係認字差D,但佢學校勝在係普教中,所以唔會太差。另外畫畫攞過D獎,最叻係公開賽第3名。運動都OK。如果咁俾佢入左間好差既學校我一定勁唔開心。

但抽獎始終係抽獎,所以今個星期就預備定叩門資料同文件,以備不時之需。因為我好相信一句名言:「機會係留俾有準備既人!」

1/6星期六放榜應謝主,雖然圖圖唔可以誇區入到我母校,但抽到本區既德田李兆強,真係勁開心,全日處於勁HIGH既狀態。

填表果時無特別去仔細研究呢間學校,只係知本區2間李兆強係最勁,而德田係千禧校舍,環境好D,所以就揀左!本來我諗過乙部第一志願填呢間學校,因為都擔心難抽,後來諗反正都係運氣,就搏一舖!

結果係得左,得到結果後呢2日上網不停睇有關學校既資料同評語,發覺原來都係我鍾意既學校,會谷學生,但功課不算多,有適合圖圖參加既課外活動,好似小二開始有4班係普教中。唯一覺得唔夠係學校唔夠NET(只得1位),同埋除英文外所有科目用中文教......

ANYWAY正常應該下年會讀呢間,但可能都會叩下門,睇下運氣!


如果大家想知多d,add我facebook專頁啦 ^^,歡迎大家入黎傾計
https://www.facebook.com/#!/SkylarMum

沒有留言:

張貼留言