2013年6月30日 星期日

無敵海南雞飯(附食譜)

海南雞飯其實整過好幾次,次次都試唔同食譜,但係都唔滿意,最唔滿意係個油飯,永遠都唔及街外既咁香咁好味。今日我終於唔再跟人地食譜,自創新食譜,同改左做法,炒緊D米時已經勁香,煲完煲飯都覺得幾正,但係仲係爭咁D。終於我加左樣野,撈落D飯,就好味到令我大叫出黎,超開心呀~~~~~!

呢個海南雞飯既雞固然勁滑,而且好易整。但個油飯先至係重點,爸爸、圖圖同婆婆一致讚好。圖圖食得勁快,爸爸重要添飯添!真係十級開心呀!

大家真係要試下整呢個,真係好味到震,我好少咁hard sell~~~~~(笑)

海南雞飯


雞    1   隻
麻油   適量

醃雞料
薑蓉   3   湯匙
花雕酒  2   湯匙
鹽    1   湯匙

1. 雞身用雞腔內塗上醃料,醃半天
2. 用微波爐保鮮紙將雞包幾層
3. 隔水蒸約25分鐘至熟
4. 剪開保鮮紙,在雞上塗上麻油
5. 再蓋上原來剪開的保鮮紙
6. 放20分鐘至雞涼後斬開

油飯
米    3   杯
香茅   2   條
薑蓉   1   湯匙
乾蔥   2   粒
芫茜   3   棵
蒜頭   4   粒
油    2   湯匙
雞油   適量
斑蘭葉  2   塊
水    250 ml(打斑蘭葉用)
雞湯   250 ml
水    適量    (煮飯用)

1. 香茅切下根部約3吋留用
2. 芫芫切下根部留用
3. 打斑蘭葉的水與斑蘭葉同煮至滾
4. 放入調埋機打成斑蘭水後過篩待用
5. 香茅、薑蓉、乾蔥、蒜頭、芫茜根及油,放入調理機打至成泥狀
6. 將以上材料加入雞油,炒至5分鐘左右香
7. 加入已洗的米略炒
8. 加入斑蘭水略炒
9. 以上材料放入飯煲內,加入雞湯及水
10. 以一般程序煮飯
11. 飯熟後加入蒸雞後剩下的雞汁撈勻

* 斑蘭水應該有半杯左右,所以煮飯時,雞湯+水的總水量要扣減約半杯水,不然飯會太濕
* 如果買唔到斑蘭葉,唔要都可以,不過我覺得會無咁香

如果大家想知多d,add我facebook專頁啦 ^^,歡迎大家入黎傾計
https://www.facebook.com/#!/SkylarMum

沒有留言:

張貼留言