2013年6月22日 星期六

腐乳無水蒸雞翼(附食譜)

用LC無水蒸餸,聽就聽左好耐,但係整就只係第2次。頭1次我就只係無水煮芽菜,太簡單,唔算數。今次雖然都係簡單,但整肉類感覺似真係整一碟餸出黎,無咁HEA~~~~~

食左真係好滑,下次可以整蒸雞件,一定好鬼正!最正係原汁原味,同埋好慳柴火,原來用LC都可以環保 :P

腐乳無水蒸雞翼(附食譜)


雞翼  15  隻
腐乳  4   件
蒜蓉  1   茶匙
糖   1   茶匙
酒   1   湯匙
豆板醬 1/2 茶匙

1. 所有調味放入保鮮袋渣爛
2. 雞翼放入保鮮袋內和調味料混和,要確保每隻雞翼都沾勻調味料,醃最少半小時
3. 將雞翼舖平LC內,加入1湯匙水,蓋上蓋
4. 中火煮4分鐘,小火煮5分鐘,焗7分鐘

(食譜改自鬼嫁)

* 因圖圖不能吃辣,所以我用原味的腐乳及只下1/2茶匙豆板醬,想惹味D可以用辣腐乳,及加1茶匙豆皮醬,再加少少椒絲。
* 我喜好甜D,下次會多加1茶匙糖,即總共2茶匙。
* 我用既係27 OVAL,大家煮既時間要就反自己個煲去加減時間
* 用果唔用LC,可以唔駛加最後果匙水,就咁蒸15分鐘

如果大家想知多d,add我facebook專頁啦 ^^,歡迎大家入黎傾計
https://www.facebook.com/#!/SkylarMum

沒有留言:

張貼留言