2013年6月24日 星期一

辣京醬炒黑豚肉(附食譜)

今日紅雨,公司放左半日假,原本無諗無煮飯,見有時間,就放左工去買餸煮番餐。點知返到屋企無人,後來先知原來老公、圖圖同奶奶去左沙灘游水,圖圖當然開心。但好彩我唔知,亦都無事發生,如果唔係我會擔心危險,其實我唔係好明只係玩啫點解要揀呢d時間......

其實原本我係諗住煮回鍋肉,搵左幾個食譜,都唔係好相同,於是求其揀是但一個張相靚D既去煮。不過煮出黎雖然都幾惹味,但係我覺得唔似回鍋肉,所以我唔想叫佢做回鍋肉,反而佢個味有少少似京醬肉絲,但又有少少辣,所以俾過第2個名佢。

辣京醬炒黑豚肉


黑豚肉片  1   包
青椒    1   個
椰菜    1/2 個
甜麵醬   2   湯匙
辣豆板醬  1   湯匙
老抽    1   湯匙
糖     2   茶匙
蒜頭    5   瓣
指天椒   2   隻

1. 蒜頭切薄片,指天椒切細
2. 黑豚肉片洗淨,用廚房紙印乾
3. 青椒洗淨切丁,椰菜洗淨切塊
4. 甜麵醬、辣豆板醬、老抽及糖撈勻
5. 蒜頭及指天椒爆香,加入肉片煎至金黃
6. 加入青椒及椰菜炒至熟
7. 所有餸菜撥至一面,另一面下醬料略炒
8. 所有材料少勻


如果大家想知多d,add我facebook專頁啦 ^^,歡迎大家入黎傾計
https://www.facebook.com/#!/SkylarMum

沒有留言:

張貼留言