2013年6月14日 星期五

非一般甘口咖哩(附食譜)

見到蘋果、朱古力同咖啡會諗起D咩?多數應該係Snack time掛~~~~~

我一向都鍾意食泰國咖哩,鍾意果噚辛香味。日本咖哩一向麻麻地,覺得就算係激辛,都唔多覺辣。

但之前見過另一位居於日本既BLOGGER也加子做甘口咖哩,唔係好似香港人求其落幾舊咖哩磚就算,落多左幾鍾香料,仲要加埋蘋果、咖啡同朱古力,好似我響電視睇到D日本人認認真真咁煮,所以諗唔通真係正好多?今日終於試左,真係好味好多。

甘口咖哩(5-6人份量)


西蘭花     2   個
甘荀      2   條
薯仔      2   個
洋蔥      2   個
大蔥      1   條
豬扒      5   塊
蘋果      1   個
白酒      1   杯
日本濃口醬油  2   湯匙
濃湯寶(牛)  1   盒
茄汁      2   湯匙
喼汁      1   湯匙
蛋黃醬     3   湯匙
甘口咖哩磚   3種牌子,每種用1/4盒(大盒)
即溶咖啡粉   1   茶匙
牛奶朱古力   4   小粒
香葉      2   片
芫茜籽     1/4 茶匙
小茴香籽    1/4 茶匙
雜香草     1   茶匙
黑胡椒     1/2 茶匙
糖       1   湯匙
意大利蕃茜   適量

1. 西蘭花、甘荀、薯仔先淨切件,洋蔥及大蔥切片
2. 蘋果刨蓉
3. 豬扒拍鬆煎至金黃
4. 牛油下鍋炒香洋蔥及大蔥後,加入蘋果蓉及白酒
5. 加入濃口醬油、濃湯寶及水後煮滾
6. 加入甘荀、薯仔及豬扒中小火煮25分鐘
7. 加入西蘭花煮至半熟後,加入茄汁、喼汁、蛋黃醬、咖哩磚、咖啡粉及牛奶朱古力後
8. 再加入已切碎的芫茜籽、小茴香籽、雜香草、黑胡椒及糖攪勻後熄火
9. 放過夜後翻熱,撒上意大利蕃茜。

(食譜改自也加子)

*因為原食譜中有D材料比較難買,所以我用左其他野代替
*食譜中既份量係我自己調較,大家鍾意可以隨自己口味增減

如果大家想知多d,add我facebook專頁啦 ^^,歡迎大家入黎傾計
https://www.facebook.com/#!/SkylarMum

沒有留言:

張貼留言