2013年7月1日 星期一

簡易版燒肉(附食譜)

話說早幾年啱啱有人開始用焗爐整燒肉果陣,媽媽就試過用焗爐焗,但又要搽上皮料又要吊乾幾個鐘,仲要室溫吊牛成日慢d肉會擺到壞左,焗果陣d油彈到飛起,抹爐抹到我死,仲要一大陣味,果時我就話唔會再用焗爐焗燒肉。所以今日我都係唔用焗爐。

今日試用一個超簡單既方法,但係用air fryer整,d皮脆卜卜,好味道!最緊要係唔駛抹餐死!

簡易版燒肉


五花腩   1  件
花雕    適量
白胡椒粉  適量
五香粉   適量 
鹽     適量
粗鹽    1  包

1. 五花腩洗淨,用廚房紙抺乾
2. 在肉上依次塗上花雕、白胡椒粉、五香粉及鹽
3. 皮向上,不要蓋上保鮮紙
4. 放入雪櫃雪8小時
5. 用豬針插插皮
6. 豬肉除皮以外,包著錫紙,圍邊要高出1吋左右
7. 豬皮面上舖上粗鹽,略壓,鹽的厚度最少要半cm左右
8. Airfryer 180C 預熱3分鐘,焗25分鐘
9. 除去鹽,加熱至200C,焗15分鐘

*今次爆皮唔算好勁,因為有部份我插皮時插得唔夠,插夠果部份係超鬆脆,所以插皮時唔好手軟。
*入雪櫃夠8小時就要插皮,如果唔係會太乾太硬,好難插。

啱啱我見有人教用LC明火整,唔駛用焗爐/air fryer,又唔駛舖鹽,好似仲簡單,下次等我又試下先!

如果大家想知多d,add我facebook專頁啦 ^^,歡迎大家入黎傾計
https://www.facebook.com/#!/SkylarMum

沒有留言:

張貼留言