2013年7月20日 星期六

悠閒‧Tarras

因為要看松鼠,所以我們7時多便起床,到recreation center,職員會拿麵包去餵松鼠,但想不到來了不速之客 - 一隻猴子。這猴子真的很精明,也很大膽,會在松鼠不敢過來時一下了拿走所有麵包。之後我們便預訂了明早的玻璃底船行程,再到餐廳吃早餐,由recreation center到餐廳的途中,媽媽發現了另一塊告示板,上面的活動資料和昨天看到的有點不同。所以便細看了一下,發現了原來酒店提供了另一個浮朁course(不供氧的),而且也有泳式改良班,不過因為媽媽暫是只想要圖圖學會浮潛(主要是時間不夠),所以便打算晚一點到recreation center報名。







之後我們便到餐廳食早餐,之後又係游水既時間,游水前我們先到recreation center book snorkelling course,預訂後媽媽問究竟要多少錢,正常的話價錢應該係RM100左右,但果個職員道然係答我「免費」,原來酒店既普通snorkelling及泳式改良班都係免費,而且不限小朋友,成人都係。不過我同爸爸都唔需要學,自然唔會夾硬報。但早知有咁正,就報埋今日,等圖圖一日學snorkelling,一日學泳式改良,因為呢度d教練全部係海邊大既,個個都係超勁架!而後來圖圖學snorkelling時亦都証明係呀!









之後我地游水至中午,本來諗住餵魚,不過recreation center個職員話已經派晒麵包,所以諗住晏d出士多買,返房淋浴過後又係lunch時間,去到餐廳落車時竟然俾我地見到一隻大蜥蝪,有成米長,不過佢好細膽,跑得勁快,不過都俾媽媽影左張相,原來呢隻蜥蝪叫monitor lizard!之後圖圖響兒童遊戲室玩左一陣,午睡後就諗住去買包,坐buggy去大堂時又見到尋日果位靚女職員,姐姐問圖圖玩得開唔開心,有無餵過魚,我地話因為派晒麵包,所以諗住出去買,跟住buggy既司機Joe就同姐姐講左d野,姐姐叫我地等一下,就去左餐廳攞左一大袋麵包俾圖圖,仲叮嚀我地唔好食,只可以用黎餵魚,因為麵包已經過期。原來Jon話俾姐姐聽,餐廳正常會有過期麵包,可以攞黎俾圖圖呢!



因為中午時間太陽太曬,所以又係我地既午睡時間,之後就去碼頭邊餵魚啦!原來碼頭邊真係會比較多魚呢,而且一掉麵包,就會有一群小魚衝過黎,真係好開心!餵左一陣後recreation center有一個職員(帶客人出海,見到我地就叫我地跟住佢,原來佢係負責駕船,而果位客人係響浮台果邊學潛水。去到浮台,就俾麵包我地餵魚。嘩!d魚好多好瘋狂,係咁追住d包,比起前幾年響布吉既蛋島真係多好多好多!


之後後地就落水啦,原來響水中既魚更多,媽媽同爸爸事後討論有俾魚圍既感覺,而且魚更加唔係單一種類,係好好幾種,條條最少8吋長,因為係第一次遇到咁既情形,大家都覺得好興奮,響浮台附近浮潛左一陣間先游返岸。


 









因為琴日去士多買野時發覺酒店閘口果間餐廳唔錯,所以今晚就諗住去試下,圖圖沖完指定既bubble bath後就行出閘口食飯,呢間餐廳我地覺得比尋晚果間好味呢,而且好快手,選擇亦都較多,仲有我地鍾意食既印度薄餅添!食完飯返到房已經成9點幾10點鐘,又係訓覺時間啦!


















沒有留言:

張貼留言