2008年5月28日 星期三

第三日 - Petra行死人啦~~~~

今朝一早check out,離開酒店,將行李拎左去Valentine,諗住之後坐佢八點果班shuttle bus去petra,去到見一個女仔,講morning,點知回應既竟然係廣東話~~~~~早晨!嚇左一跳,因為響約旦,一個中國人都見唔到,道然會俾我地聽到廣東話~~~~~~

之後其中既男人走過黎傾計,原來佢幾十年前由香港移民左過加拿大,今次佢姨仔(即係就先同我地講早晨果個女人)既女大學畢業,所以佢地黎睇順便渣車周圍玩,結果係我地坐左佢地架順風車去左Petra。

去到Petra一路行一路影,爸爸每樣野都要影,搞到好耐先行完Siq,到左Treasury真係好大,D浮雕過左成2000年都咁精緻~~~~~影左大一餐,諗住一路行去Monastery,最初見到好多一個個洞,爸爸個個都想去影去睇~~~~~我話爸爸你咁搞,我地唔知幾時先行到上去wor~~~~~好彩咋!

Siq & Treasury

Petra上午見到既月亮~~~~~

呢度係以前既市集~~~~~

開始時仲可以逐個洞去影既爸爸~~~~~

好臭既駱駝,不過依家睇到覺得都幾可愛~~~~~

市集既盡頭~~~~~

八百幾級樓梯既起始點 & 行左一半既爸爸(已經無咩笑容)

上到Monastery已經好~~~~~攰,果度有個茶座,坐底買番罐coke light,真係~~~~~正!打個電話俾婆婆,問下展圖豬點,婆婆點展圖豬好扭計,好痴身,仲要無笑過~~~~平時好鐘意笑既展圖豬竟然無笑,媽媽聽到即刻好肉赤,即時喊左出黎~~~~~~

上完Monastery同佢個High View,我地都無力去High Place同晚上既Petra Night,但係都已經行左8粒鐘~~~~~~剩番半條人命!雖然真係好攰,不過我地始終成個Petra無騎過Carmel同Donkey~~~~

響high view望番Monastery~~~~果時已經腳都震埋~~~~~

Highview Point~~~~~媽媽影唔到個山谷,其實下面谷底好深,望到已經腳軟~~~

番到Valentine同老闆娘講join佢夜晚既buffet dinner,番去沖涼,休息左一陣,出去涼亭睇日落,食埋佢個dinner(呢個dinner都係我地成個旅程差不多最好食既!)之後就訓lu~~~~~~~因為聽朝一早坐巴士去Aquab轉船去埃及~~~~~~

Valentine Hotel既buffet dinner,老闆娘係意大利人,所以d野好啱食~~~~

Valentine Hotel既貓~~~~~有幾隻,都好乖!

Valentine Hotel望出去既日落~~~~

沒有留言:

張貼留言