2008年5月6日 星期二

嬲死媽媽啦~~~~~~~

好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲呀!

今日夜晚媽媽因為做緊野,所以放左展圖豬落地玩(通常都淨係俾佢趴下~~~~覺得安全D~~~~),後來爸爸走左過去同展圖豬玩,突然間好大聲BOOM一聲,原來展圖豬個後腦撞左落個櫃度~~~~~

因為爸爸俾佢自己坐響地下,又唔睇住佢,又唔扶住佢,明知小朋友咁細個就算識坐都會因為睇野跌黎跌去,都由得佢~~~~~~

之後我即問點解會咁,爸爸仲話,唔知點解佢坐坐下向後跌,後腦撞落個櫃度,展圖豬仲要喊得好悽涼~~~~~~跟住爸爸仲要話我:「一早叫你響個櫃貼D防撞膠,叫你買又唔買!」果刻我真係火到黎,叫我去買佢唔識去買咩~~~~~爸爸仲要鬧:「呢D野不嬲都係你負責,我要做野你多時間呀嘛!」~~~~~~有時間去按摩,有時間去買野,無時間去買防撞膠唔係呀嘛!就算當我無去買我錯~~~~咁貼左防撞膠都唔係由得展圖豬中落去個櫃度啦!有無搞錯呀!我嬲到出唔到聲~~~~

跟住二叔睇唔過眼話係佢唔啱,佢仲要話:「你咁巴閉咁寶貝個仔,你湊囉~~~~唔好搵我湊~~~~」嘩~~~~呢D係咪人既說話,佢以前已經講過,原來你一D都唔寶貝個仔咩~~~~~~唔怪得久唔久個仔一過佢手就整親,個仔未滿月時抱住個仔顧住打機,將個仔個頭接落電腦枱~~~~~~之後仲要話無事!最嬲就係佢自己整親個仔永遠話無事,人地有DD唔小心可能未整到個仔,已經開始話人~~~~~跟住佢仲要不停鬧,我嬲到抱住展圖豬出唔到聲,唔想同呢個人講野!跟住仲要入房BANG門,二叔睇唔過眼叫佢唔好咁,佢都唔理,連廁所門都BANG埋!

個仔出左世咁耐我都好小心~~~~~就係驚佢整親,雖然知道小朋友一定會整到,但係最嬲係爸爸既態度~~~~~好似佢一D都無錯咁!

如果佢淨係呵番個仔我可以無野,但係佢一開口就話人~~~~~好似係我唔啱咁~~~~~

總之好嬲呀~~~~~~!

沒有留言:

張貼留言