2008年5月26日 星期一

第一日 - 坐左十幾個鐘機終於到約旦

今次去旅行一心諗住訂阿聯酋既機,因為諗住坐長途機,舒服dd穩陣d,阿聯酋一向出名各樣野都唔錯,媽媽同爸爸坐過d 野食、service各樣係唔錯,係張椅真係唔ok,坐到個人超攰,patpat好痛~~~~~

唔好睇杜拜機場幾靚,其實好多遊客周圍瞓!

坐左十幾個鐘機,其中經過杜拜終於到左約旦。原來約旦雖然溫度好似都熱,但係可能天氣真係太乾燥,所以落左機覺得都幾涼,涼既程度係,媽媽著住件短袖,仲可以加條披肩!

約旦個機場真係超~~~~~~舊!好似N年以前既既機場,一落機諗住媽媽去唱錢,爸爸去排隊攞落地簽先,點知原地旅行社俾我地既資料唔正確,原來香港去約旦係免簽証既~~~~~hehe!咁就慳番二百幾蚊!

跟住之後攞行李~~~~~等黎等去都見唔到爸爸個背囊,唔係咁黑仔一開始就唔見行李掛~~~~~後來有一個約旦既機場人員走過黎,問我地係咪未搵到行李,幫我地搵,不過代價當然係~~~~TIPS!不過算啦~~~~搵到就OK啦!

出左機場,即刻響大堂買張電話咭先,大約90幾蚊左右~~~~然後諗住響機場既starbucks買番隻city mug先~~~~~點知~~~~嗚!原來starbucks要響轉內陸機既地方先有~~~~買唔到呀!好傷心!無辦法之下都只有係搭機場巴士(Airport Express Bus)去tababoo車站(JD3@),諗住轉車去Jersah!

唯一既機場巴士(Airport Express Bus)總站停tababoo車站!

因為約旦既車全部都係阿拉伯文~~~~一粒英文字都無,所以真係有d驚驚地怕搭錯車,所以同d人問完又問,再三confrim係咪搭啱車~~~~~

機場巴士到左一個好似總站既物體,我地見全部人都落車,心諗都應該已經到左總站,問下司機,~~~~yes到站~~~~就攞行李落車!因為個巴士站都幾大,所以爸爸負責看行李,媽媽負責去搵Jersah既巴士,可能東方人響約旦係咪真係好希奇,媽媽一路搵巴士時一路覺得好似俾人當獸咁睇~~~~~!

終於搵到車,媽媽搵番爸爸,順便響巴士站d小食亭買左兩個felefa包同兩支水(JD1.4~HKD16)諗當lunch~~~~~第一次食都幾好味嫁!又平~~~點知之後成十日都係食D差不多既野~~~~~~

上車又係要再三confirm係咪去Jersah,不過我地搭果架車好明顯唔係遊客既觀光巴士,又殘又舊,仲要有d污糟,加俾人睇怪獸~~~~~好在坐我地後排有一位女乘客識DD英文,我地問佢架車係咪去Jersah,最初佢話唔係(架車仲要係已經撻左車要開!)好在我再俾張相佢睇佢話係,我地先鬆一口氣!冷汗都標埋!之後到落車時佢話俾我地聽到站~~~~~

睇下小朋友既眼神就知我地係佢眼中有幾怪~~~~~

媽媽同爸爸兩條友,拎住兩大袋行李行入Jersah,由於之前見lonely planet講話有間餐廳可以寄行李,所以諗住拎去寄低先,點知後來先知原來媽媽搞錯左第二間,不過間野又比我放低,所以就算~~~~

Jersah真係都幾大,不過無媽媽之前想像咁大,呢度真係幾靚,希臘羅馬時期既遺跡,保存得好好,行左個幾兩個鐘,終於行完,去之前寄行李間餐廳度食野,然後諗住搭車番Ammen。

媽媽響Jersah既影~~~~~~~(媽媽拍攝)

響Jersah餐廳食,正正式式既第一餐~~~~~~(媽媽拍攝)

呢d係爸爸影既想睇多d入相簿自己睇啦!

枝匙係話俾人知條柱係就咁放上去,風吹時因為舊石郁,所以枝匙都會郁!

點知有個外國人(我諗佢應該係當地做野)話原來下午5點已經無車返ammen,叫我地搵順風車大約(JD1@),對於呢D野我地一向都好細膽,所以都係決定搭的士講價之下(JD15)。

由於之前已經經網上book左酒店(Farah Hotel),所以今日唔駛搵酒店,入到房無冷氣既~~~~~即時去reception問,佢話係無嫁喎~~~~原來發現佢係對既,約旦夜晚係凍到要著外套,之後問下有無thru King's Highway去Petra既團,結果係無既,就算有但佢既團唔經Dead Sea所以唔啱我地心水,而且要JD100(定再多D都唔係好記得)諗住去其他hostel問下。

Farah Hotel外觀~~~~

是但中上一間,個老闆超好人,教我地搭巴士,又用阿拉伯文幫我地寫低晒d地點,又指比我地去邊度搭巴士,搞左一輪,其實我地都唔係好明佢講咩,唯有多謝佢,再去Cliff Hotel問下,心諗,如果問唔到既話唯有包的士。

途中影既小朋友,約旦人大部份都好靚,小朋友都唔例外!

因為諗住無論如何都要去King's Highway Trip,所以諗住買定d野食穩陣d,求其入左一間包舖,買左4個包,收我(JD0.1),即係HKD1,唔係掛~~~~~雖然係白麵包都唔駛平得咁緊要掛~~~~~~

搵到Cliff Hotel個老闆話收JD85無價講~~~~不過OK啦~~~~唔想再搵,而且同我之前serach既價錢差不多,所以成交,聽朝9點出發~~~~~~!

之後我地買左隻燒雞~~~~番酒店做晚餐~~~~然後訓覺!

我地既燒雞餐~~~~~

沒有留言:

張貼留言