2008年5月31日 星期六

第六日 - 到達Luxor

今朝一早去機場,因為要去Luxor啦!

因為之前我book唔到每日唯一一班直航既內陸機,所以唯有先飛Cairo。Sharm去Cairo都係一粒鐘機,好快就到,不過一去到Cairo真係俾佢個機場嚇親~~~~~真係超超超舊!

攞行李果時,爸爸發覺佢背囊個爬山釦唔見左,仲有一支行山用既行山竹唔見左一段,諗住爛左/俾人偷左都無法啦~~~~~~點知我地諗住行果陣道然見到條輸送帶,送番爭番果段既行山竹~~~~~~~~真係笑死人!

開羅機場係無咩好行,又無野好食,我地見到個mall諗住去行下&食野,順便等下班機,點知果度十室九空~~~~~~~得果幾間舖仔有開。不過都無法,是但搵間食d野,再搵間cafe坐下hei下~~~~~

時間到,就去Luxor,一落機超超超熱~~~~救命呀!我地咪坐的士去心目中既hostel,響呢度開始知道,原來Sharm係埃及係一個最靚最現代化既渡假區,其他都係超舊,所以以後響埃及坐既的士都係「無冷氣」!

然後我地由呢度開始發覺d司機永遠係唔識路扮識路,然係渣渣下車,會問隔離車既司機朋友!

到左hostel,又見到之前果位德國教授,真係咁啱得咁橋!佢話呢間d房同去west bank既tour都ok!咁我見佢講明話架車有air condition,而且有english guide,價錢雖然俾之前上網search話包車貴dd,但係包車果d原來就係無冷氣既的士,為免中暑,都係join佢既tour好d。

之後我地問hostel邊度可以整ISIC Card就去左整啦!呢張咭真係超有用,我地之後響埃及所有博物館同神廟都半價入場~~~~~

整完張咭雖然已經五點,但係Luxor既太陽好似特別大咁,晒到死,原本我地諗住去Luxor Temple都決定取消,番酒店訓番覺先!

訓到八點幾起身,個天先係開始黑!個天氣熱到我地咩都唔想食,響樓下買左杯埃及好出名既冰凍蔗汁,都係港紙二個半一大杯!雖然我不嬲都唔鍾意蔗汁既味道,但係埃及既又ok wor~~~~~

跟住就響夜市週圍行下(夜市就響hostel後面),順便買左少少手信。

之後因為Luxor超多馬車,我地貪得意有坐下,位車伕佢同一個小朋友(佢仔仔)駕車,上車時佢話只要US1,可以帶我地坐半個鐘~~~~~不過條件係會帶我地去D商店睇野~~~~~其實佢果時係講緊埃及話+英文,所以我地都唔係好明,不過估估下咁,不過見佢咁講都老實,就上佢車啦!

架車帶左我地去左市內好多地方,包括佢地本地埃及人住既地方,見佢有D真係好窮,個心真係有D唔舒服~~~~~~

之後原來佢帶我地去一間類似賣紀念品既百貨商店,入去前重要強調,我地可以唔買野,入一入去就得,唔鍾意可以即刻出返黎。咁因為之前做左功課如果買紙莎草畫Luxor會平d,反正都黎到,而且見到d野都唔貴,所以都買左幾幅!

走果時個馬伕勁開心(因為應該有佣),不過我感覺佢地既開心係發自內心,即係唔係奸果d~~~~~~唔識點形容!

之後佢仲要好堅持咁請我地兩個飲蔗汁,連我要去俾錢都唔准,仲要帶我地去睇多d地方(唔係買野果d,係純觀光)不過因為都有d攰,而且第二日又係要一早起身去west bank,所以我地都係番hostel lu!

沒有留言:

張貼留言