2008年5月30日 星期五

第五日 - 紅海篇(火到黎!)

今日起左身落酒店樓下食早餐,所謂酒店既早餐,真係唔好期望太多,由其是我地住呢間只不過係一間三星既酒店~~~~~

食完早餐,發覺原來酒店有shuttle去紅海邊既海灘,所以就坐左去睇下,去到嘩~~~~真係好鬼靚,好耐未見過咁清咁靚咁藍既海啦!不過原來個沙灘係由幾間酒店share用,而且好細,所以都迫迫地,不過咁熱d水又咁靚,都想即刻跳落水,可惜我地無帶泳衣出黎,所以無落水,所以諗住晏d再黎過!

行行下諗起LP既地圖,隔離就係public beach,心諗會唔會大d呢,就諗住去睇下,行黎行去都搵唔到,唯有問間酒店既守衛,原來佢話sharm所謂既public beach係要收錢嫁~~~~如果係咁我地晏d都係去返酒店果個算,反正都係果個海!

行行下,又到old market,黎到紅海,緊係要食下海鮮啦!但係搵黎搵去到搵唔到LP介紹果間~~~~~咁咪行下先,睇下食咩,順便去尋間果間agency要佢回水,點知隔離舖話今日係星期五回教既禮拜日,所以無咁早開,咁諗住等陣啦,咪去internet cafe上網,之後見佢仲未開,反正爸爸之前話想剪髮,咁諗agency隔離舖係salon,爸爸咪剪個髮囉~~~~~~~點知個師父竟然首先做既係

同爸爸修眉~~~~~~~笑爆咀!

剪完髮仲要同爸爸gel左個洋蔥頭,勁搞笑!仲要有個之前見過我地既埃及人問爸爸係咪剪左髮~~~~但係我地都覺得佢陰陰咀笑咁!

剪完髮仲未開門,咪行到old market對面間商場,有個老闆行過黎sell我地入去佢既舖頭睇野,我地話未食飯,食完飯先睇,佢問我地想食咩,我地話海鮮,佢就話帶我地去,就係咁佢響佢果幾間舖無店員,唔駛鎖門既情況下,就咁帶我地行左成十分鐘,返去old market度,介紹餐廳俾我地!

去到間餐廳,諗住同佢傾多幾句,問下有咩出名,佢竟然揮下手,同我地講佢要睇電視(即係叫我地唔好煩佢!)然後佢就企響間餐廳入面個電視面前係咁睇!

食到差唔多,爸爸去廁所,之後同媽媽講話個廁所好搞笑,叫我去睇下~~~~~~

好啦我去廁所,原來男廁同女廁係同一個,即係廁格門外係有尿兜,原因只不過係女廁裝修緊,咁我入去時,見到廁所門外既吧枱有個waiter,諗住佢會醒目,唔俾d男人入黎,心諗都不妙,都係快手d,結果我一出廁格~~~~~~~竟然有個男人企響樹小便,嚇到我即時關番度門~~~~~心諗好在咩都睇唔到!係「魚」即!跟住個男人話ok咪出黎羅,咁雖然唔好意思,但係都要洗手家嘛~~~~~唯有扮淡定!點知呢個時候俾佢拍左我個pat一下,我嚇到呆左,望實佢,佢話我條褲污糟左,仲要拍多下~~~~~~我呆左咁番出黎,之後埋單走人.......

跟住去果間agency開左,因為之前同果個看舖既都幾好傾,咪話影張相羅!唔影尤自可,第一張相都無咩野,嘩之後影多幾張,條友仔越攬越實,爸爸之後仲要話條友cam cam地,我話一d都唔覺,條友膊晒矒,就係咁一日遇著兩條咁既友仔,我之後響埃及都勁小心!

本來諗住返酒店游下水,點知鬼死咁多o靚仔響樹玩,無晒mood,終於係瞓左開晏覺!

訓醒後坐酒店車去Namay Bay,果度係Sharm既另一面,去到我終於知道點解我地兩個咁燭目,因為雖然果度勁多人,好似星期六日既銅鑼灣,但係竟然係一個黃種人都無,全部都係歐洲人同埃及人,所以我地響果度勁易俾人認出。

行左一陣見到有麥記,緊係食下先,點知果度d餐超大個,無論包定係薯條汽水都super大,不過媽媽點錯左,又係點左個中東包~~~~~OMG!去M記都逃唔出中東包既魔掌!

之後我地就返酒店!聽日要去Luxor啦!

沒有留言:

張貼留言