2008年5月29日 星期四

第四日 - 去埃及啦~~~

尋日因為行完Petra攰到暈左,終於十點幾個人已經無電~~~~~

不過因為攰得滯夜晚都醒左兩次,搽左兩次按摩膏,所以今朝六點幾起身已經覺得好少少。

落到樓下食左尋晚買定既燒雞餐做早餐(痴左線~~~~一早食燒雞同薯條!)過左一陣小巴黎到,原來今日要去Aquab仲有一個阿伯、一個靚仔、一個靚女、兩個樣貌普通既女人~~~~~~

搭車搭左兩個幾鐘左右,終於到左Aquab,本來諗住落左車搵間舖頭買死海泥,點知頭先一齊搭車果位阿伯提議我地share taxi去ferry terminal,所以即時決定同阿伯一齊搭的士。

去到碼頭,首先響先,首先上左樓上問買船票,賣票果D人話開船前一個鐘(即係十一點)先賣票叫我地等下,到下十一點,諗住去買票,賣票果D人又點番我地去樓下果層買左duty stamp盛惠每人5JD,之後又要我地打左過關印先,就係響呢度我開始見識到中東人既幽默。

過關果時,個海關又問我叫咩名、屋企有咩人、邊度黎、結左婚未,後來我唯有扮聽唔明,終於先肯俾我過關。(但係爸爸同阿伯都無問題)響呢度我已經有滴汗~~~~之後買船票,條友竟然叫我聽日下午三點半先再黎過,今日無船開,因為我之前上forum真係聽過有人話有時無船開,即時嚇到冷汗都出埋,爸爸都好緊張,結果阿伯竟然識穿佢既技倆,話佢係玩緊我~~~~~~*&^*%^$,條友仲要同我單眼,今次額頭真係黑線都出埋~~~~~佢話隻船十二點先開,叫我地等下,十一點半樓下有巴士接上船。

我地等左一陣,又見到一個外國女仔,之後見佢落左樓下上巴士,但係果時又未到十一點半,所以以為個女仔係搭第二隻船,等多陣見樓下架巴士停左好耐,好似有d唔對路,拎埋行李同阿伯一齊落去,結果一問之下,就係呢架車,一上車架車就開,得我地三個(好奇怪)~~~~~!

結果去到一上船,原我地係最遲果三個人,D船員俾個位我地叫我地放D行李埋一邊,然後就帶我地上船啦,上左一層見到好多好多中東人,望住我地好似怪獸咁,有一個船員收左我地Passport,就帶我地上樓上豪華位,果度明顯少好多人,而架船亦都即刻開,果陣係十一點半咋~~~~~

架船要搭一個鐘,差不多到埃及時,個船員俾番本護照我同爸爸,但係阿伯就無份,我諗係因為香港係唔駛VISA既關係,到左埃及,諗住可以落船,點不知等等等等等,等左個幾鐘,先可以落船,但係阿伯(原來係德國人),同果個女仔(美國人)既護照就仲未攞得番~~~~落船第一時間響頭先果度攞番行李先,點知原來因為我地遲到先放果度,美國女仔無咁好彩,佢既行李放左響行李車,所以要逐車去搵。

落左船見到個碼頭好似幾十年前拍戲果d咁,又係要坐接駁巴士過關,我地等見德國阿伯搵番本護照同買VISA就出關,因為打算大家share taxi 去Sharm el Sheikh,出左關見到美國女仔終於搵到佢既行李,已經過左關,但係原來佢仲未攞番未護照又未買visa(超離奇,無passport都可以過關)

但係因為個女仔既行李過左關又唔可以拎番入去,所以唯有我地幫佢睇住,等佢可以入去買番visa同攞番本護照。最後終於ok啦,美國女仔就搭長途巴士去開羅,我地同阿伯就搭車落Sharm。

落到Sharm已經成六點,緊係去酒店攞房先~~~~~一去到酒店,嚇死成地,以為間酒店執左粒!事關一來佢門口人影都無隻,仲要佢門口有酒店名塊牌係爛既,得果半塊~~~~~但係都黎到,唯有行去門口睇下啦~~~~原來都係驚一場!

見佢門口咁,諗住入面都唔好得去邊,原來個樣又ok wor!

入到房掉低d行李,拉拉臨搭車去old market,諗住join今晚(無錯因為係夜晚11點出發)既tour上Mt.Moses睇日出,結果行勻成個old market原來得果一間agency咁大把,搵左我地成個鐘,終於報左團!之後勁肚餓又攰,諗住晏d又要出發,所以求其響d舖頭買左d夾住肉既包,然後返酒店諗住昏迷一陣!

返到酒店收到頭先agency既電話,話因為其中一個景點St.Kathrine休息,所以個tour要取消,好失望,因為我地後日要搭機去Luxor,所以錯過今晚就去唔到,無法啦~~~~呢兩日響Sharm就休息下,當渡假,反正行完Petra到今日都仲係好攰!

沒有留言:

張貼留言