2008年5月27日 星期二

第二日 - 沿King's Highway玩Madaba, Mt.Nebo, Kanark到Petra

今日大約七點半起身,因為約左司機九點鐘響Cliff Hotel開始出發,尋日黎到約旦發覺真係超乾, 尋晚臨訓前洗既衫都已經乾晒,仲要半夜係個人喉嚨乾到醒左~~~~鬼咩得果廿幾度濕度,搽咩lotion都一搽即刻吸乾晒~~~~~~如果住得呢d地方耐,真係皺紋都多幾條。

落hostel common room食早餐,早餐係中東包、牛油、果醬、烚蛋一隻、咖啡/茶,聽落都好似OK但係如果往後二十日都係叫係食呢D,真係~~~~~~~

去到Cliff Hotel司機已經響度,問司機老闆搵唔搵到人join我地,同我地share團費,司機好似唔係好明,打手提俾老闆,結果當然係無既~~~~~都無所謂啦兩個人咪玩得自由D囉唔駛等黎等去。

司機好好人,見我係女既,堅持幫我手拎行李(但其實我個袋係有轆~~~~),第一站係去Madaba,果度係睇St.Geroge Chuch入面既馬賽克聖地地圖~~~~,之後係去Mt.Nebo,呢度係摩西死既地方,響山上面我地睇到死海同以色列,跟住就係Dead Sea。

Dead Sea係媽媽話一定要去,因為係地球最低點,最高我地就無本事去啦,去下最低都好啦~~~~~死海度真係超浮~~~~D水仲要好鹹,因為我唔小心飲左一細啖,鹹到苦既,爸爸仲要扮型,拎住本Jordan既Lonely Planet要媽媽同佢影相,仲要將本書跌左落死海,搞到變左名符其實既鹹書~~~~~

死海上扮型既爸爸~~~~~~

LP變左鹹書,有相為証~~~~~

飄得勁開心既媽媽~~~~~~

響死海撞到日本旅遊書地球之步方拍野~~~~

死海之後,去Kanrak Castle,先去食飯先,司機帶左我地去Kanrak Castle 既餐廳,呢間野之前睇過LP都知貴,不過都幾好食,OK架~~~~最好笑係我地叫司機同枱食,埋單時因為媽媽既英文一向都係有限公司,再加上佢地D英文又係怪怪地,所以我多數問多次,怕自己聽錯,司機見我問番佢,可能估我覺得係覺得貴,見到佢個樣嚇到標冷汗,真係~~~~有D好笑~~~~~~,食完飯響Kanrak Castle行左一個鐘,臨走前有個響果度做野既男人,開一度類似秘道既野,叫我地入去睇,未去今次旅行,都知道會有類似既經驗,當然事後係要俾小費,但係因為我地一向都認為當地政府唔俾你睇既,都唔見得會有幾好睇,再加上已經到左同司機約定既時間,所以無理佢就走左~~~~~

響Kanark度扮型既爸爸之一~~~~~

響Kanark度扮型既爸爸之二~~~~~

之後坐多兩個幾鐘車,傍晚七點左右到左Petra~~~~~~

去到Petra先係搵酒店,個老細一開始要五百幾一晚~~~~痴左線,講價下二百幾一晚,問佢有無shuttle bus去Petra無~~~~~,有無得代訂車去Aquab無,只可以幫手代訂的士(不過都係獅子開大口),所以媽媽決定住左先,掉底行李再去問第二間。掉底行李沖理涼,去Valentine Hotel,因為之前聽過好多上網既人話果度好多團/車可以幫到代訂,原來後日一大早會有Bus到Aquab,而聽晚又會有Petra Night,佢地又有Free Shuttle Bus去Petra,所以諗住住多一晚,當然係轉酒店~~~~價錢仲要平過我地今日訂果間~~~~~~

搞掂晒d車,終於可以買野食,行下行下,見到一間舖頭間口有一串串肉,片落黎加d炒左既番茄夾面包,幾香,買左兩個,晚餐就係咁搞掂左~~~~~!

沒有留言:

張貼留言