2007年8月2日 星期四

後補7月30日

小朋友既第一張相



小朋友仲未著好衫




小朋友既腳印




第一張全家福




小朋友第一眼既世界究竟係點既呢?




睇下佢一出世就識單眼啦!




一睇就知佢係懶訓豬

大家好呀!我7月30日果日零晨1點15分開始肚痛,果時都唔肯定係個肚唔舒服定係小朋友要出世,不過覺得係怪怪地咁,所以自已開始計時,之後一路咁痛,到左朝早六點幾左右叫醒左老公,但係都唔肯定係咪生得,到7點左右諗住出街之前去洗手間發覺見紅,之後同老公出去茶餐廳食完早餐,再搭的士去QE。

大約10點之後陣痛開始密D,五分鐘左右一次,到左下午5點半左右開始大痛,姑娘果時同我CHECK過宮頸開始軟,但係一度都未開,6點20分開左半度左右,6點40分左右開左4-5度左右,但係果時產房都未有位,7點左右入左產房,之後我REQUEST做無痛,但係果時姑娘仲未得閒,晏D再REQUEST果時,佢地已經話你已經開到9度,唔駛止痛啦喎!跟住先俾笑氣我聞。到7點50分左右就生左小朋友出黎啦!

因為我生果時無帶眼鏡,所以好多野睇唔到,不過我老公有入產房,佢話好得意,BB因為我之前無用無痛同止痛針,所以好精靈,一出左黎姑娘吸完痰就已經自己喊!仲有小朋友一出世果時原來成身會紫色,跟住晏D會變番正常!生完小朋友我同肥仔話,好痛呀,雖然我都想要多個囡囡,但係唔得啦,我有小朋友一個就夠啦!

生完小朋友雖然好痛,但係好開心,如果大家諗住順產,姑娘有一句說話好有用,大家要記住,就係小朋友生左出黎就係最好既止痛方法!呢句說話真係好有用。

生完小朋友之後推番入病房已經係10點幾啦!果時超肚餓,好在媽咪一早煲定D粥比我,QE比番10分鐘我地傾下計,同小朋友影下相!之後肥仔同我媽媽就要走啦!然後QE既嬸嬸同姑娘幫我照顧小朋友,我訓左一陣,到3點幾左右推番D小朋友出黎餵奶,果陣我已經好掛住小朋友啦!4點幾又推番佢入去,到第二朝7點幾又係餵奶時間,先又見到小朋友!



係啦我唔記得講添呀!小朋友佢同我係同一日農曆生日嫁!

沒有留言:

張貼留言