2007年8月3日 星期五

虛驚一場

好眼訓呀!



腳仔




手仔




睇下小朋友既腳趾幾長~~~

尋晚又無得訓啦!不過果個係肥仔,事關尋晚佢成晚都照顧小朋友!尋晚11點幾,小朋友沖完涼,飲完奶訓覺,點知到左2點半小朋友又醒左,又飲奶又換片,再加上原因不明咁喊(結果佢吐左啖奶,我地先知佢有風響肚仔),如事者搞到5點幾,肥仔都頂唔順話:「小朋友我唔做你爸爸得唔得呀!」當然佢係講笑,因為佢仲一路抱住小朋友一路轉一路行「暗」佢訓,如事者小朋友到5點3度先訓,而肥仔先有得休息下。而因為肥仔佢照顧小朋友,所以可以休息到第二朝9點。

所以小朋友你大個要錫多D爸爸呀!

跟住就開始到我餵奶,同小朋友換片,泵奶,叮番熱D午餐(媽咪整定既),因為今日佢要去上個有關小朋友既營養學講座!小朋友你睇下幾多人錫你!

食完飯餵小朋友飲番今朝泵既媽媽奶,大約一點幾執好晒野,諗住同小朋友去健康院(因為約左2點鐘),點知臨出門前發覺小朋友要換片,咁就換片啦!佢又突然嘔左啖奶,咁就換衫啦,諗住抱得出去,佢又再嘔多啖奶,好左今次眼明手快,無整濕件衫,咁就搞到二點三啦!搭的士去到健康院已經係二點半!

去到健康院磅完重再去見醫生,醫生話佢又黃多D,仲話要即刻轉介去聯合醫院兒科要抽血,小朋友要睇報告,如果黃疸指數太高可能要住院。咁我地就即刻搭的士去聯合,搭緊車果時我忍唔住喊,因為好擔心小朋友要住院,同埋響QE住院時,隔離床果位太太係護士,佢小朋友又係黃要住院,我問過佢如果D BB黃會點,佢話好麻煩要換血,D單張又話嚴重既話會弱智/生命危險,所以越諗越驚。

去到聯合,小朋友抽左血,我同肥就等報告&見醫生,醫生一睇就話,小朋友都唔係好黃O者,過多兩日會仲黃D,即時鬆左一口氣,跟住護士再幫我解決有關餵奶既問題,佢話我應該夠奶餵小朋友唔駛太過擔心,而且都應該唔駛補奶粉添。本來護士想睇下我餵小朋友既情況,不過小朋友實在唔想食,所以我地唯有約星期一覆診時順便睇埋,跟住我地就番屋企啦!

返到屋企試下埋身餵小朋友,可能真係上左奶所以真係俾到小朋友食,但係唔知係咪小朋友太無耐性,食下兩就收工,足之我地搏鬥左成兩個鐘,但係小朋友都係未飽,但係佢又唔肯再食,不停咁喊,我地本來諗住抱下佢,希望佢可以收聲,等晏D再餵,但係見佢喊到聲都沙晒,真係好肉赤,無奈之下唯有補2OZ奶粉俾佢,佢先收聲訓覺。

到十一點幾媽咪就同小朋友沖涼,然後小朋友就訓覺啦!唔知今晚小朋友會唔會玩野呢?

沒有留言:

張貼留言