2007年8月6日 星期一

原來政府醫院都有好野

小朋友出浴




小朋友最鍾意趴轉沖涼




小朋友既皮膚幾薄~~~~

尋晚小朋友又玩到今朝7點幾,跟住因為媽咪起左身,所以我地俾左小朋友佢睇住,咁我同肥仔都終於可以訓番陣,我地同媽咪講話,佢已經食完奶、小左便同尋晚都有大大。跟住我地話小朋友既大大唔知係咪因為食多左媽媽奶既關係所以軟左好多,無平時咁硬,跟住媽咪話:「係呀佢d屎靚左好多。」我同肥仔聽到,當堂笑到look左響樹,入到房響床訓緊都仲要笑緊,媽咪有時d形容詞真係好奇怪!

晏d肥仔佢去左bb展幫我買奶泵,所以我同媽咪兩個人下晝去聯合醫院同小朋友覆診有關黃疸,同另外我同小朋友睇母乳哺飼科 (呢科專係睇餵媽媽奶,幫我地解決有關既問題),上次睇果位姑娘已經好有心機,好好人,過晒放工時間都好有耐心咁幫我解決問題。

今日同小朋友先去睇母乳餵哺,姑娘教左好多野,我終於可以好快咁餵到小朋友,響30分鐘內餵飽佢食媽媽奶而唔駛搞一大餐,而且重解決左我一大堆問題,醫生同護士都好好人,好有耐性同愛心,跟住醫生仲問我駛唔駛搵一位護士上黎我地屋企,幫下睇下餵母乳既姿勢同再教我地同小朋友洗肚臍,原來政府有d咁好既服務,真係超超超~~~~~~~正!

我地返到屋企時肥仔都返到屋企,佢話俾我聽join左venture既package諗住我地同小朋友一齊影相,估唔到咁佢會咁捨得,500蚊join一個淨係得一張8 x 10既相既package。佢仲話如果鍾意既話加多一張相既package都係加多千幾蚊之嘛,肥仔今次真係好慷慨~~~~~~小朋友爸爸真係算唔話得啦!

妟d我試過個新泵,嘩比起nuk果個真係正好多,泵得又快,而且唔痛,我諗佢至少解決左小朋友夜奶既問題lu!

沒有留言:

張貼留言