2007年8月2日 星期四

我地無得訓

第一晚只可以話係無得訓!

其實唔係話小朋友曳,但係因為夜晚小朋友不停咁先飲奶,跟住大便,跟住又到BB(我隻狗仔)去廁所,過左一陣又到小朋友再飲奶,跟住我地又check佢有無大便,結果係小朋友響我地張床度小便,然後又到BB大小便,如是者呢個CYCLE再黎多次,到5點左右小朋友先至訓著,而我地都先有得訓,但係我地都要8點起身因為要同小朋友去健康院!

去到健康院之後,我先同小朋友俾護士睇下餵人奶既方法,出到黎之後竟然見到肥仔訓著左,健康院咁多小朋友玩緊大合唱,佢都可以訓著,証明真係好攰好眼訓,其實都好難為佢,因為尋晚我傷口未埋同肥仔體諒我太攰,大部份時間都係肥仔照顧小朋友,成晚咁真係好辛苦!

後來見醫生時醫生話小朋友有D黃,所以聽日我地要再同小朋友番健康院檢查,如果真係再黃既話就要小朋友去醫院照燈,有D擔心呀!不過人地話其實都唔係咩大問題,希望聽日番去CHECK小朋友無事啦!

沒有留言:

張貼留言