2007年8月22日 星期三

寶貝豬變左小魔怪

我好眼訓呀!

呢張好難影架,小朋友次次笑都係一兩秒架咋!

婆婆琴晚同前晚因為見我地夜晚睇小朋友睇得太辛苦,所以自告奮勇幫我地睇下佢。

第一晚小朋友好乖,訓得都唔錯,係換下片,去下大大咁。但琴晚就黎料啦!做番佢平時既一貫作風,每隔兩個鐘要飲奶,跟住又嘔奶,又小便,又大便,仲要搞到背脊都有尿尿,又要斟茶比婆婆。一擺落床就扭計,要抱,郁手郁腳,總之搞到今朝成8點先肯訓,婆婆都話佢係一個小魔怪。我都同婆婆講笑話,你依家先感受到我同爸爸夜晚幾大鑊!

仲有一樣星期日果日因為婆婆放假,所以果日就由我同爸爸接收晒照顧小朋友既所有工作,我終於第一次同小朋友沖涼,原來都唔係好難咋!

沒有留言:

張貼留言