2007年8月2日 星期四

生產後第二天

睇下我幾細粒?



小朋友訓覺既樣可愛嗎?



我好眼訓,唔好搞我!




小朋友既腳仔幾細?



我好怕羞,你唔好影我!



今朝一早七點左右姑娘就推左小朋友出黎俾我地呢班新進媽媽餵奶,同開始俾我地照顧番小朋友,不過我個小朋友真係好懶訓嫁,佢真係連食奶都懶,再加上我係餵媽媽奶,可能真係未有奶既關係,小朋友真係無咩飲奶既意慾,到左下晝都一路係咁,小朋友淨係識得訓訓訓.....

上晝10點幾時響醫院上媽媽奶堂,姑娘都話小朋友真係好懶訓呀!

下晝5點幾肥仔、媽咪同奶奶仲有肥仔既朋友都黎左探我,大家都好有心呢!

過左一陣因為小朋友真係全日都無咩飲過奶,加上我都知自己無咩媽媽奶可以俾到佢,所以都有D擔心,我問過姑娘,如果佢咁既情況,其實補下奶粉會好少少,因為佢出左世就黎一日,淨係去左一次小便,結果姑娘就教我點補奶粉,補奶粉原來係用杯仔嫁!

可能小朋友真係肚仔餓,飲得好快,但係佢真係好好笑,食完奶之後個嘴仔仲會啜啜聲,姑娘見到都笑左出黎,小朋友你真係失禮死人啦

晏少少媽咪同奶奶走左,肥仔就留響度陪多我同小朋友一陣,肥仔佢好好,仲問我攰唔攰,駛唔駛同我按摩小腿,因為佢話我尋日生小朋友果時好多似要用好多力好攰!跟住佢抱下小朋友同佢玩下,直至姑娘話探病時間到啦先走!

到左夜晚姑娘因為見我都無咩媽媽奶可以俾到小朋友,所以就建議夜晚幫我睇住等我可以休息多D,小朋友臨走前俾我錫左佢一啖。

沒有留言:

張貼留言