2007年8月4日 星期六

終於成功餵到媽媽奶啦!

小朋友仲未訓醒呀!




究竟咩事要鄒眉頭?




婆婆話小朋友呢張相有D似媽媽細個喎!




我條臍帶




O岩O岩甩左臍帶既肚臍

我今日終於成功餵到媽媽奶啦!尋日因為姑娘佢講過話我夠奶,所以真係俾到信心我餵媽媽奶俾佢。雖然今日都有補兩次奶粉俾佢,一次15ml,一次45ml左右,不過其餘幾餐我都係淨係俾人奶佢食,而且無補奶粉,雖然每次食45分鐘,真係好攰,但係成功左個感覺真係好正好開心,希望我可以慢慢唔駛俾奶粉佢食啦!

不過今日小朋友個肚臍仔,有少少流血同好似有d膿既物體,所以我同肥仔帶左佢去睇醫生,去到醫生度佢仲o岩o岩甩左臍帶,結果醫生睇過話佢有少少紅,俾左d藥水同藥糕我地,我諗應該無事掛!

仲有今日我睇到小朋友對我笑呀,婆婆同爸爸之前都見到,係爭我咋,好開心呀!

沒有留言:

張貼留言