2007年7月27日 星期五

唉~~~~小朋友唔知係咪真係要催生呢?

尋日返QE檢查,醫生同我講,話如果下次3/8既產檢日子,如果仲未生既話,就唔駛返去檢查啦,直接入院催生啦!

~~~~~呀......我唔想呀,人地話催生痛好多,同痛好耐架,大鑊啦!今日已經係政府既預產期,小朋友幾時先捨得出黎呀......

琴日肥仔先同我講話佢有d朋友搵李丞責改名(我本身都諗住搵佢),佢話雖然多名揀,但係好多都好老土,話其實可以自己改定,再比李師父揀,但係我覺得自己改既唔會咁夾羅~~~~~~跟住肥仔就開始諗名啦!佢都唔係路既,諗d名真係好求其,例如:黎嘉誠、黎張人、黎堅翹(天穚?)、之前仲話黎得好添......哎~~~~如果我係小朋友既話一定嬲死,佢仲話駛咩驚啫!佢大個可以自己改名家嘛!我話但係個名就已經跟足佢18年,俾人笑足18年呢,爸爸真係唔係路!

沒有留言:

張貼留言