2007年7月25日 星期三

好感動呀!肥仔今日主動幫我去買野!

我個十字繡就完成啦!不過之前因為我太大懵所以買少左一隻色既十字繡線。今日同肥仔講開話聽日我去QE覆完診後順便去買,佢竟然話我個肚咁大仲走黎走去買線,問我響邊樹買,話佢晏D幫我出去買喎!~~~嘩!勁感動呀!因為不嬲都係佢點我去做野,好少好少咁體貼,原來有咁大個肚做老婆既福利係好好多!

不過呢....另一方面聽日如果計政府既預產期既話就係39WEEKS6DAYS,小朋友真係好似無咩動靜,唔通我要催生?之前聽人地講就無咩野,但係依家有機會到自己就真係好驚~~~~~~諗起面都青埋,聽人地講好痛。小朋友唔該你生生性性快D出黎啦!

沒有留言:

張貼留言