2007年7月18日 星期三

終於可以休息啦

13-15/7又搞完會展,雖然今次d sales好ok但係都去足左3日/坐足3日,隻腳都腫晒啦!原來大肚真係唔可以坐太多

星期一 16號,就返左studio執番好d野,再同肥仔d fd食飯!

琴日17號,終於真係可以開始放假,本來下晝肥仔佢諗住同我去imax睇harry potter,因為我好想睇,人地話終後20mins係立體電影,+上我係harry迷,點知去到買戲飛,個票務員竟然話:「無晒飛啦!除非係單丁位,或者8月既預售啦!」嘩! 有無咁變態! 所以終於我地都無睇到!

不過好在響megabox都有d收獲,首先我響spotlight終於搵到支acid free膠水,for我整小朋友本簿仔用,之後原來發覺果度都開左間DG,佢返左個新既macbook套,又平個樣又ok,肥仔佢就買左一件我都唔知叫咩既野話for剪片用。

今晚我就約左bk班媽咪一齊食飯,順便俾番輯相敏兒,不過呢排唔知係咪開始近預產期既關係,個肚開始成日痛痛地,我諗完左今日既gathering之後,除左檢查都係唔好走黎走去,如果唔係去街時行行下話要生,就真係好樣衰!

沒有留言:

張貼留言