2007年7月23日 星期一

唔知小朋友幾時捨得出黎呢?

呢兩日開始,唔知係咪小朋友又大左,個肚成日都好頂,搞到個人要坐直都好難,條腰成日超級攰。唔知係咪因為近預產期既關係,宮縮多左好多,但係我又覺得小朋友好似響入面玩得好開心,唔捨得出黎咁,有d擔心佢話要過期居留。

琴日下晝終於去睇左harry potter,不過唔係mega box係響apm睇,好多人,要坐第一行,仲係睇2個幾鐘,辛苦到爆,大肚後期真係唔好去街,行幾步已經覺得好攰啦!

跟住睇完戲,去左starbucks坐左一陣,再去pizza hut食晚飯,晚飯中發生一件小意外,pizza hut入面個staff唔小心將成杯凍飲倒左落坐我隔離既二叔樹,搞到佢成個背脊濕晒,不過好在我就無事,但係就笑到我同肥仔死死下!

之前我響ebay買左個peter rabbit既十字繡圖到今日為止繡左大半啦!繡起既話影張相放落黎俾大家睇啦!

沒有留言:

張貼留言