2011年7月15日 星期五

6日6夜@沙巴 Day 7 - 返香港啦!

今朝既地既早餐又係食魚,係呀又係魚,因為沙巴既魚好新鮮,相對香港真係好平呀嘛!



今朝坐的士(RM25)去左旺旺茶餐室食早餐,聽講早排拍富貴門時呂良偉同陳敏芝成日黎食,話好好味!







我地去食早餐既舖頭叫旺旺茶餐室,坐的士去RM25,去到又係叫司機接我地回程,今次個司機好好人,主動話等我地食完載我地走,仲要回程先收錢,今日既早餐係龍躉、魚唇、東星魚頭、東星魚蛋、魚麵同埋炸魚。其實我地覺得佢d魚麵彈牙好味,d炸魚都好好食,但係其他食物既味道,我地都比較鍾意隆美既多d。今餐早餐都算貴,差不多RM100。



三人份既魚頭、魚唇、七星斑魚蛋、龍躉魚片,但係我地覺得淨計碗野,隆美好味D



炸魚,呢樣好好味,好香口



魚麵都好味



桔仔冰



菊花茶

食完後我地就叫司機車我地去富源又係食咖吔多,今次我地個個(圖圖除外)都食左雙份。

然後就去asia city唱錢,再去尋日中央市場對面間急凍海鮮舖買野,我地一共買左2kg老虎蝦 (1kg有4隻),2條七星斑同埋1kg鮑魚。

媽媽發覺其實佢d花膠同海參先至最抵買,仲要佢d野晒好都乾身,海參佢已經劏開了走晒d沙,所以比我地平時買果d足砰好多,但係整呢2味,要做好多功夫,所以都係咪搞~~~~~!



好平既海味,乾瑤柱都只係RM75/KG



有原條鯊魚皮做裝飾



D刺參好抵,呢種大約好似手掌咁長,只係RM355/KG



呢種約有9-10吋長



D花膠好大隻我估有8-10吋長

最後我地就番酒店沖涼,休息一陣,就checkout,去機場返香港啦~~~~~



沒有留言:

張貼留言