2011年7月14日 星期四

6日6夜@沙巴 Day 6 - Hea遊KK

原本媽媽本來係計劃今日出島玩,因為Gaya離公眾碼頭只係5分鐘路程,實在太方便,但因為想要圖圖休息多d,所以臨時取消,改左響kk入面周圍遊下。

今朝終於可以自然醒,然後搭的士去麗都街市RM20,去隆美食早餐,順便約埋的士司機接返我地回程。



起身後就坐的士去麗都街市既隆美食早餐



佢地馳名係七星斑魚蛋





今朝既早餐係七星斑魚蛋 + 七星斑魚片米 + 七星斑魚片叻沙米。D魚蛋好彈牙好味,七星斑魚片又係超新鮮,媽媽最鍾意個叻沙,好嘢味!



七星斑片米



七星斑片叻沙米,呢個媽媽覺得好好味



七星斑魚蛋,好彈呀!



淨斑片

食緊果時同老闆傾計(廣東話),原來佢地馬來西亞暑假只係放8月,佢估唔到香港放咁早~~~~~我地又八下點解唔攞D魚蛋做急凍,等我地可以買番香港,原來佢話佢D魚蛋無落粉去做,只係純粹星斑魚肉,如果急凍既話個質感會變左冰豆腐咁,唔再彈牙好味
食完野呢餐,響附近行左一陣,又坐有的士去左機場附近既朱古力舖買朱古力。俾錢時發覺朱古力舖個RATE最正HK$1000 = RM370,有成2.70所以決定俾港幣。



朱古力手信店



空無一人,媽媽諗可能只有我地咁古怪自遊行特登坐車去手信舖買野。



可以自己做巧克力

之後返酒店,又瞓過!諗住晏D去味雅食雞飯。

大約2點幾,本身諗住一齊去味雅食飯,點知圖圖先啱啱瞓著,爸爸又唔想起身,所以媽媽就去味雅買外賣。



我覺得香港有d比好要好味得多,d雞無味+靭

途中順便唱錢,又搵到Hyatt後面間遠東海鮮,順便同機場果間海鮮舖夾下價,果然係遠東平d!之後去到味雅隔幾間舖其實都有一間急凍海鮮舖,但係佢d老虎蝦唔係以公斤計,而係一包包咁計,感覺好似水魚檔,所以唔會考慮去買。

去到味雅叫左3個雞脾飯,媽媽都好好彩,因為之後聽到有人叫雞脾飯,佢地話賣晒,買完飯後媽媽又去左美金香買豬肉乾RM40/斤,先至返酒店,返到香港之後婆婆食過話好好味,話香港呢個價錢既豬肉乾無咁高質素wor。



味雅轉角天橋下,傍晚會開始有小食攤



豆腐花



炸香蕉,呢個試左,普普通通



返到酒店已經差不多四點,大家都瞓醒晒,就開餐食飯,味雅d飯係幾好味,但係d雞就普通d,而且雞味不足。之後我地就又走中央市場同埋菲律賓市場行下,發覺中央市場d海味普遍都貴,有d價錢同香港差不多,有d比香港買仲貴,而且唔夠乾身。但係響中央市場對面,我地發現在一間賣急凍海鮮既舖頭,價錢比遠東仲要平,所以打算聽日上午再黎睇過。



媽媽發現中央市場對面有一間賣急凍海鮮同海味好抵



見有椰青賣即刻買左3個

之後我地又去asia city,因為尋日經過一間玩具舖,見到有Transformer既大黃蜂,諗住同圖圖去買,等佢開心下。買完之後就已經6點幾,我地就先去大茄來食飯,今次我地叫左2隻濕炒奶油螳螂蝦,3隻鮑魚,1碟白灼跳螺,1碟炒扇貝,1碟馬拉盞炒菜,之後落單果位叫停我地,好似我地叫得太多咁。

坐低後好快有得食濕炒奶油螳螂蝦好好味,個汁用黎撈飯超正,鮑魚好焾,但係我真係估唔到佢會切片炒雜菜,跳螺同扇貝都ok,炒菜好味。食到咁上下爸爸覺得唔夠喉,終於叫多2隻大鮑魚用蒜蓉蒸,再蒸多條七星斑,條七星斑真係要講一講,佢原來係會起晒中間成條骨,呢個煮法真係ok。今日呢餐當然無響山打根咁平,但係價錢都ok阿,比起香港算係平~~~~~!



炒扇貝



馬來風光,即係馬拉盞炒菜



濕炒奶油螳螂蝦



炒鮑片



白灼跳螺,普通



清蒸七星斑



蒜蓉蒸鮑魚



隔離枱呢碟奶油蝦加伊底好吸引,唔知可以咁叫,笨左!

其實我地已經食得好飽,但都好變態咁走左去富源食咖吔多,婆婆同爸爸仲要雙份,圖圖都食左半份,可想言之富源既咖吔多有幾好味!



雖然好飽,但都要食咖央多



仲要每人黎雙份,真係超變態~~~~

之後我地就返酒店,再次進行我地既睡眠活動!

沒有留言:

張貼留言