2011年7月11日 星期一

6日6夜@沙巴 Day 3 - 圖圖病左啦!

尋晚瞓到半夜4點幾,圖圖成身汗,之後又話好凍,因為之前果日瞓太少,下晝游河著住件救生衣又搞到成身汗,都心知不妙,即刻同佢探熱,已經係發燒邊緣,拿拿臨比定退燒藥佢食,點知都退唔到,終於燒到去到38.x度,雖然唔係好高燒,但係響熱帶雨林入面咩都無,出去搭車都要三個鐘,所以都幾驚,見佢食左3個鐘藥都退唔到燒,就加多一劑退燒藥俾佢,好在之後終於退到燒,個心都定d。

之後媽媽因為擔心圖圖又再燒,都唔係好瞓到,爸爸就天光前起左身,諗住去影日出,出到房間口,見到有好幾隻勁大飛蛾同埋甲蟲,即刻叫媽媽出去睇,d飛蛾大過媽媽隻手掌,最少有成9吋濶,甲蟲媽媽就睇唔到,不過爸爸話直徑有2吋咁大。

傳說中既勁大甲蟲


隻飛蛾超巨,仲大過隻手,媽媽唔敢放野響隔離做比例


之後爸爸同媽媽出去碼頭影日出。

河邊日出




其實今朝6點15分有遊河,不過媽媽唔放心俾婆婆一個人睇住圖圖,擔心圖圖有咩事婆婆同人溝通唔到,所以就留響房,而爸爸就繼續去遊河。

到8點幾爸爸終於返到黎,原來佢話中途落好大雨,個個成身都濕晒,原本諗住折返,點知之後又無落雨,所以繼續落去,之前爸爸仲要懶醒抽起把摭,好在個Guide好人,有個膠袋俾佢包住部相機,如果唔係真係唔知點算好。



呢隻猴子淨係會隻蟹,捉蟹既方法係將條尾放入蟹洞,等隻蟹蚶佢條尾~~~~~~?????




蜥蝪


尋日見到果條蛇,今日仍然響果度,果然係大懶蛇!


食完早餐後就坐B&B既Mini Van返回山打根,有d B&B既住客會中途落車,因為佢地要轉搭巴士去其他地方,所以Mini Van會響佢地轉巴士既地方放低佢地。今日程車就甘羅,因為圖圖發燒 + 嘔 + 去唔到大便肚仔痛,所以好辛苦,不過好在中間時間佢都瞓到下,咁先叫好D。

到左山打根我地去Rose果度攞番D行李,司機再車我地去NAK Hotel checkin,因為我地早左少少到,所以佢只係俾住一間房我地先,雖然NAK既外觀嘛嘛,無Swiss Inn咁新淨,但係我之前睇相,覺得佢既房間比Swiss Inn大d,圖圖會多d活動空間,所以我當時就揀左NAK。事實上NAK各方面都唔錯,只係冷氣唔夠凍,其他都ok啊!Swiss Inn雖然無住到,但係佢出面海皮有dd臭,所以我覺得自己選擇都無錯!



大床房




響NAK checkin後一致決定到樓下藥房買枝甘油泵比圖圖,解決佢肚仔痛呢個問題。之後媽媽買左雞飯同埋KFC(因為沙巴既KFC兒童餐送Transformer)返酒店食,而爸爸就響NAK樓下間餐廳食飯,爸爸話呢間餐廳OK,冷氣夠,好味,仲可以講廣東話!

NAK對面既藥房


NAK樓下餐廳


爸爸點既海鮮冬蔭公,雖然同泰國既唔同味,但都好味喎!爸爸話佢食左RM10左右!


之後媽媽攞埋另一間房,因為佢地原本住King Room果個客仲未返黎checkout,所以upgrade左俾間suite我地,呢間房大好多,有四柱大床呢~~~~!

套房






窗外景觀


之後我地一直響房休息直至傍晚,就上酒店上面既lounge飲佢果杯welcome drink順便影下相睇日落,原本諗住之後大家一齊出發去海上皇食晚飯。點知響lounge坐坐圖圖已經好似好攰瞓著左,所以婆婆建議我地不如照樣去食,佢就留響酒店照顧圖圖,海鮮就同佢地包返黎。

NAK樓上既Lounge,我覺得都整得幾靚


Welcome drink,好好飲架!


Lounge既另一角度



由NAK去海上皇的士RM15,車程約10-15分鐘,不過由於海上皇無的士站,所以要同的士司機約定時間,叫佢接返,據我地觀察山打根市民一般唔會坐的士,坐的士既多數係遊客,而遊客數量不多,所以的士司機都會好願意黎接返你。

今次我地叫左一條清蒸老虎斑,四隻奶油老虎蝦,一碟黑椒炒蟹,一碟蒜頭炒樹仔菜,兩杯果汁,一個白飯。條魚勁大條我估有成16吋長好厚肉,爸爸話香港食應該要過千蚊,老虎蝦有大約有10吋長,可惜佢唔係做濕既奶油老虎蝦,所以我地覺得乾左DD,蟹反而細隻左少少,不過D蟹只係RM3/100g,超平所以無所謂,樹仔菜好爽口,食落去幾得意。


Mango Juice同埋Lime Juice,芒果汁勁甜呀,lime juice就好開胃(RM4.5 & RM3.5)


蒜蓉炒樹仔菜,爽爽地好好味~~~~(RM15)


奶油老虎蝦(4隻,RM60)


黑椒炒蟹(500g,RM3 per 10g)


好大條既清蒸老虎斑,爸爸話如果香港食,淨係呢條斑都最少要一千蚊喎~~~(1KG,RM8 per 100g)


呢餐出乎我意料外,真係好平,RM200有找!回程時我地約埋的士司機聽日車我地去海龜島個碼頭。

之後我地攞個飯盒俾婆婆,婆婆話圖圖無再燒,不過就好攰,久唔久會瞓醒,玩5-10分鐘又瞓過,之後我同爸爸落樓下超市買少少野,今晚就爸爸同媽媽同圖圖瞓,等婆婆可以休息下。

希望圖圖唔好再燒快D好番啦!

八點幾已經好似死城咁

沒有留言:

張貼留言