2011年7月13日 星期三

6日6夜@沙巴 Day 5 - 返KK啦!

今朝響海龜島交低房匙,因為本身計劃晏D去Buli Sim Sim果度食早餐,所以海龜島都係求其食少少野,然後就坐船返山打根。


今朝爸爸一早起身影日出,媽媽因為之前果日唔舒服,所以今日偷懶瞓多陣!




工作人員執漏左一隻海龜蛋

要坐船返山打根啦


海龜BYEBYE啦!


海龜島附近有個小島,得一間屋,如果住呢度渡假就真係超正!

到碼頭後call返個的士司機,載我地去Buli Sim Sim,之前睇相好似D漁排+死水,有D核突,不過D blogger食過話正,我諗都唔會老點,反正Buli Sim Sim同海龜島同碼頭近,一試都無妨。


BULI SIM SIM



我地今日去既係森森海上風味,行入去時初時真係有d似大澳咁,有d死水,不過出到去餐廳,就完全唔同晒,海邊 + 涼亭 + 海風 + 陽光,環境真係好正。


我地就係響呢度食第二輪早餐


之前我以為淨係開上午,原來晚上都做生意架!


價錢牌,海鮮比海上皇平少少


餐廳員工一早已經響度處理海鮮


行到出去環境好舒服,響屋簷下有海風,一D都唔覺得熱

我地就只係點左幾樣野,分別係濕炒海鮮河、海鮮粥、彈弓面同埋皮蛋餃,再加2杯凍咖啡,1杯熱咖啡,d野食超好味,海鮮粥既粥底係蟹粥,d海鮮超新鮮,尤魚都特別彈牙,沙白又好鮮味,魚肉都係斑片,真係好正!重要係好平,好抵食!


濕炒海鮮河


海鮮粥


皮蛋餃


彈弓麵 + 海鮮湯

期間有一位大叔拎左d餅仔、蛋撻同埋蛋糕黎賣,我地又買左少少。


大叔賣的蛋撻,佢個皮一D都唔油,又做得好薄,唔知點做~~~~


唔知係咩既餅

之後我地搭車返NAK,放低d行李,周圍行下,之後就番返去NAK個lounge度hea下,等夠鐘就去機場drop baggage,搭機返KK。



返到KK,因為已經洗晒D錢,所以響機場唱少少,之後去Gaya Center Checkin。之後我地去左富源食野,本身媽媽一心只諗住食咖吔多同桔仔冰,不過爸爸又心多,見到樣樣炸野都點少少,又叫左炒麵,結果食到我地好鬼飽。




又係Gaya Center Hotel,不過今次仲平,只係HK$70/晚(每房),仲要有無敵海景!


即刻去富源食TEA






桔仔冰


我地大家都勁LIKE既咖吔多!



之後我地去Blogger介紹過既大茄來八下,然後就返酒店,婆婆見圖圖又好攰,就叫媽媽同爸爸出去行下,婆婆就同圖圖響酒店休息一下。


順便去八下Blogger讚好既大茄來

媽媽同爸爸就黎日落,就走左去海邊影相,之後一路行菲律賓市場。








菲律賓市場


燒雞翼


中央市場


菲律賓手工藝市場







然後行左去Le Meridien果邊starbucks飲野。


去Starbucks飲野


當然要買city mug

再去Asia City買少少朱古力。


原來賣朱古力的地方是超市


Blogger介紹可以到asia city地庫買手信朱古力


新記肉骨茶

然後又行去美麗華買少少野,最後去左新記買左3人份既肉骨茶,2個白飯,1份黃酒蝦,1碟樹仔菜,1杯桔仔冰,1杯3色咖啡,1杯薏米水。其實新記都幾好食,不過我地真係之前響富源食太多好鬼飽,所以今餐食到最後有d辛苦。




3人份肉骨茶,唔敢佷五花腩,但係排骨好好味呀!


炒樹仔菜


附送既蒜蓉辣椒,媽媽食左1啖有幾粒辣椒,超級辣呀!


1人份黃酒蝦


桔仔冰


佢既粉腸入面又係粉腸,再入面都係粉腸



之後就大家瞓覺覺。

沒有留言:

張貼留言