2011年7月10日 星期日

6日6夜@沙巴 Day 2 - Kinabatangan River熱帶雨林

瞓左4個鐘又要出發啦,好在尋晚住果間酒店無mini bar,得個吉既雪櫃仔,所以checkout時唔駛check黎check去,好快就搞掂!

司機一早已經黎到等緊我地,去到機場先叫婆婆同圖圖坐埋一邊等。機場得好少人,係有d台灣人,原來kk返台灣既機又係要凌晨checkin,真陰公!

晨咁早既機場係無~~~~~人既!

因為少人既關係所以超級快就搞掂,去返婆婆圖圖度,竟然有幾盒野食,原來係d台灣人住果間酒店俾既breakfast box,因為佢地覺得食唔晒要掉太浪費,所以好好人咁俾左一份婆婆,但一份既份量真係唔少,有一個蘋果,一盒炒飯,一份三文治,真係仲多過媽媽平時既lunch。本來佢地仲想要俾多一份婆婆,但係因為婆婆怕食唔晒浪費,所以婉拒左。
咁啱爸爸因為要幫我唱散紙,見到donut舖開左,所以買左2個番黎,結果係勁難食,圖圖食左2啖話唔食,爸爸食左一啖,話似一個烘唔夠既包咁~~~~~

響機場坐左成差不多2個鐘先上機,其實原本我地唔駛咁早drop baggage,但係怕個司機放飛機,唯有預多d時間,咁到時搵酒店再call第二個司機都ok呀嘛!

由KK飛山打根只要45分鐘,起飛後好快就到,因為山打根既機場好細唔多機,所以好快已經攞左行李。

山打根既機場好古式古香


今日開始2日1夜既行程媽媽原本打算響Sandakan Harbour Square訂,不過佢地個工作人Rose自己開左左間Guest House,而媽媽一向就同Rose聯絡,所以就同Rose直接訂,順便訂埋機場去佢間Guest House既接送,咁就唔駛拎住d行李周圍搵。

一出機場已經見到司機,送左我地去Rose Guest House後,再俾埋尾數(因為之前已經匯左訂金),留低D行李就落樓下搵食,順便去Sunday Market行下,一落樓隔兩間舖位,就見到一間賣電話咭既舖頭,問下老闆娘有無上網咭賣,點知老闆娘講廣東話,仲要話佢媽媽都係香港人,呢間舖最正係我地用ipad上網,而佢提供剪咭服務。張上網咭都只係RM25,可以用5日,不過響馬來西亞買上網咭同電話咭都要登記護照呀!

行左幾步,媽媽同爸爸突然醒起原來無俾錢就走左,所以就返番去間舖俾返錢,原來佢地(老闆娘同佢個仔)都以為大家收左錢,所以都唔為意我地無俾錢就走左。
其實Rose果度行一個街口就係Sunday Market,不過我地見到有間好似舊式茶樓既食肆,所以走左入去食野醫肚。

我地就係響呢間舖頭飲茶,唔記得食左~RM26


好精緻(細粒)既點心


呢碗海鮮冬粉好大碗,個老闆仲要奇怪我地四個人只叫一碗!


山打根舊城區,感覺上似50-60年代既香港,婆婆話好似佢細個時咁樣!




之後先行Sunday Market,不過原來佢只係賣D衫、玩具、小食,見無咩野睇,又無野影,我地就開始周圍行。

Sunday Market

呢間就係Nak Hotel,曾經係山打根最高既建築物,及當時唯一一間酒店,係以前既一個議員起既,因為佢當時有感外賓來妨都無一間似樣既酒店有d失禮。



其實山打根都幾大,但係一般人同遊客都只係響舊城區活動,而舊城區只係2至3條街,所以正常人應該唔會迷路,就算迷路都可以問人,大家發覺果都真係超多人講廣東話,好多舖頭都係中文名,就算唔行舊城區入面搭的士都只係RM10。

行到好鬼死熱,見到有間KFC,就走左入去,入面有勁凍冷氣,買左幾杯野飲,加埋一個大薯茸俾圖圖食(佢個薯茸超級巨),坐一陣休息一下,見就到12點集合時間,就去頭先經過既一間印度舖,買左幾塊薄餅,就返去Rose果度等車。

呢間係rose附近既印度食肆,佢d雞蛋薄餅好好味架!


不過可能圖圖瞓太少,加埋好熱,所以上到去坐一陣就瞓著左,等到司機黎到就上車,其實去Kinabatangan River要搭成3小時車,不過因為之前一晚瞓得太少,所以我地瞓足全程,一d都唔辛苦。

我地響Kinabatangan River住既地方叫Sukau Greenview B&B,比大家想像中既熱帶雨林有分別,唔多見參天古木,而且無咩蛇蟲鼠蟻,亦都算係乾淨,感覺有d似一個渡假營。Rose同我地講,因為Greenview正在修整,所以只係得基本住宿既配套,但估唔到佢upgrade左俾間有冷氣既房我地,之前因為無講過,所以都唔知有冷氣房,只知道join local tour係一般房間,所以真係唔錯!



活動時間表,到時候自己出現,逾時不候!


食飯時間


小賣部就係呢幾樣野賣


睡房完全估唔到會有冷氣!


原來今日係Rose生日,佢既一班朋友比個驚喜佢,偷偷地入黎買埋個蛋糕同佢慶祝,圖圖都分左一片,我試下一啖都幾好味,至d mousse好滑,唔太甜,我仲記低間餅舖個名叫Kelly,就響舊城區入面,大家如果去到山打根要買蛋糕都可以考慮呀!


搞掂晒D手續,入房擺好行李,已經差不多係黃昏遊河既時間,我地就準備上船出發!

後來才知道,可以加錢租蝦籠捕河蝦加餸~~~~~沒有試,實在太可惜啦!

捕蝦籠


對比起簡介上面Kinabatangan River入面既動物,我諗我地都算幾幸運,除左侏儒象同大嘴鳥,大部份動物我地都見到,我地見到紅毛猩猩、長鼻猴、長尾猴、鱷魚、大蜥蝪、King Fisher同Mangrove Snake,仲有一d媽媽認唔到既鳥類。因為所有動物都係野生,所以唔會好似動物園咁睇完一樣又一樣,每一種動物都要細心咁去搵,因為有d真係好強保護色,又好怕羞,不過淨係咁大家都已經睇到好滿足。











長鼻猴


鱷魚


大蜥蝪


我唔識佢既鵲


長尾猴+長尾猴BB

Mangrove Snake


King Fisher


落船後已經係食飯時間,餸菜雖然唔多選擇,但係估唔到有D都幾美味,響物資匱乏既地方唔可以有太高要求,其實食得飽已經叫OK。雖然選擇不多,但都ok好味,我地最鍾意佢有一味魚仔,甜甜地好香口。



食完飯天色已經全黑,今次係晚間遊河既時間,主要係睇夜間動物。夜晚只係靠個Guide枝電筒同月光睇野,所以搵動物真係幾困難,我地就只係睇到貓頭鷹同埋鱷魚,D鱷魚都好鬼竄,只係突對眼同埋個鼻出黎。個Guide好勁,離遠用電筒掃到河面有對紅色眼,就知果度有鱷魚。

雖然夜晚遊河我地唔係睇到好多動物,但因為我地只係靠月光去睇周圍環境,如果入左小河道,仲要俾樹遮埋d月光,個Guide又熄埋電筒既話真係伸手不見5指,所以都幾有趣同刺激,而且夜晚相對涼好多,所以比起下午真係舒服好多。

媽媽同圖圖講佢地就係winne the pooh入面既貓頭鷹博士


鬼竄鱷魚


之後我地就返房沖涼瞓覺,不過因為佢地沖涼無熱水,所以都幾凍,圖圖怕佢凍親唯有只同佢抺頭同抺身。

沒有留言:

張貼留言