2011年7月9日 星期六

6日6夜@沙巴 Day 1 - 沙巴我黎啦

原本今日大約5點幾搭機去KK,但因為AA改左時間,出發時間再晚一點,所以要成十點幾先去到KK,十一點先checkin酒店。

今次我地試下搭巴士,唔搭機鐵,點知響佐敦果度超級塞車,所以我地都晏少少先去到機場,點知地勤話隻機會早10分鐘起飛,於是我地啦啦臨響T2食埋野,再搭2程無人駕駛,跑住去閘口,點知都已經係final call,閘口爭5分鐘就close。



真係爭d送機尾!

今次唔知點解AA會搞錯,派餐果度miss左我地,後來爸爸見唔對路,問下d空姐,佢地先知漏左,補番2個餐,另外2個淨係俾杯麵我地頂住,好在我地之前食左d野,係圖圖可憐d,我地一心諗住上機有野俾佢食,上機前佢又食左成個包,所以頭先食野唔迫佢,搞到佢餓左一陣間。

之後搭機途中,遇到氣流,玩左幾下過山車,圖圖就話好好玩,但係媽媽就嚇到手汗都出埋。

今日我地住既係Gaya Center Hotel,之後響山打根返黎KK都係住呢間。



之前有考慮過第一晚住Citiel Express,貪佢平同夠企理,反正第一晚我地瞓個鐘又要去機場坐內陸機去山打根,所以住平平地既就可以,不過後來見Gaya Center再平D,所以就決定住Gaya Center。

呢間酒店係我響Air Asia Go做promotion時訂,所以係超級抵,今晚每間房只係HK$110,已經好平,但未係最平,最平係我地由山打根返KK 13-15/7果2晚,我訂到HK$70一間房,真係激抵,仲平過住hostel。
原本我一直考慮13-15/7住STAR定係Magellan,但見到Gaya Center個價錢平到咁,真係唔住對唔住自己,所以就改左住Gaya Center。

沒有留言:

張貼留言