2011年1月29日 星期六

忙忙忙~~~~

病左成個禮拜,所有野都未做,要今個星期趕住做晒佢呢~~~~~

今日下晝襯圖圖出去學跳彈床&上科學班時去左上一個西餐COURSE,其實主要係想學做好個脆焦糖面,其他野雖然識,但當溫故知新,而且學多左兩樣野,就係易潔鑊要耐用D要凍鑊落油。第二樣係解凍牛扒係要用35度左右既水/水喉水沖至完全解凍塊扒先至可以保留最多肉汁&好味!

今日學左火焰紅酒汁牛扒,有得玩點火超好玩,下次我要屋企整牛扒時玩下,南瓜忌廉湯,焦糖雜果乳酪同埋軟心朱古力。今次個焦糖好成功,之前一直唔係好OK,我諗最主要係枝火槍問題,其實我估緊係咪我枝火槍有問題,因為入左GAS都好快無氣,D火又唔夠勁,所以上兩個星期見陳枝記有COUP果枝紅色火槍,而且都唔貴,又買番黎,呢枝好勁呀,我諗下次煮焦糖一定OK!至於個軟心朱古力,做出黎有D似ROYCE果隻,又係好易做,溶左撈埋一齊雪凍就食得,或者新年等我做少少先~~~~

估唔到間教室唔駛用STEAK PAN都煎得幾好

之後就出左去九龍城,見到有么鳳(雖然我都知呢間同cwb果間唔同),但都買左D蝦子花生同芋蝦,原本今年諗住自己試做芋蝦,但病左,所以唯有下年先啦

D玫瑰花蛋糕真係超級FANCY

好多人訂蛋糕呀,間舖超多人,真係收錢都收到手軟

病左成個禮拜,所有野都未做,要今個星期趕住做晒佢呢~~~~~

沒有留言:

張貼留言