2008年8月21日 星期四

戒咀大作戰day 2 + 學識拜拜 + 捐過門欄入房

今日係展圖豬開始戒奶咀既第二日,事情無早幾日咁順利~~~~早兩日容易瞓著可能係因為展圖豬病左,食左藥所以容易瞓!晏晝覺同夜晚都好扭計~~~~仲要加上展圖豬仲有鼻水,瞓得唔好,同佢吸親鼻都喊到拆天~~~~~~好陰公!

早排教過展圖豬拜拜幾次,見佢好以學唔識,反正小朋友見到拜拜都唔開心,唔識都無所謂,大左一定會。點知今日食午飯時教左展圖豬一次就學識左~~~~真係好奇怪!

我地響屋企房門口既走廊整左個門欄,個門欄特登整高d,等可以俾BB(我隻狗)可以入到去飲水同小便,順便有時俾展圖豬捉得太緊時可以避下風頭!今日我入左雜物房攞野,突然間聽到聲,擰轉頭一望,展圖豬竟然發覺展圖豬入左黎。究竟佢係點入黎既呢?係上面入黎,定係趴入黎呢?結果後來我地引佢終於發現展圖豬係爬左黎既~~~~~~

呢個就係案發現場~~~~~

另外因為琴日睇左一篇文章教點佢小朋友玩可以訓練佢地既專注地,我今日試過佢展圖豬玩推波,雖然佢唔係好識推俾我,但係用手撥撥下都會撞中,不過我look親個波俾佢,佢都係成個人仔中過去抱住個波,仲要親吻個波~~~~~~真係超可愛!

沒有留言:

張貼留言