2008年8月1日 星期五

媽媽既生日

今日係媽媽生日,而媽媽今年要求慶祝生日既方法係,同展圖豬去海洋公園。

由於適逢海洋公園做promotion,而婆婆又咁啱係免費,一位陪同婆婆既人可以半價-->即係爸爸,展圖豬又係三歲以下,換言之我地一家幾口淨係要俾半個大人錢,即係$104就可以入去玩啦~~~~~超級抵呀!

我地一早等展圖豬飲完奶,就落樓下食早餐,之後就搭車去海洋公園,去到時已經十點半啦~~~~

之後由於十一點半有海洋劇場,所以決定去睇先,去到等左一陣,就已經開場,雖然海洋劇場都幾長,不過展圖豬睇得好留心,而且好開心添,成日要企起身睇,睇睇下又拍手又扮貓樣,仲會手舞足蹈,散場後,我地哽係去就近既海洋館。

因為到左海洋館已經十二點半,所以餵左展圖豬食飯先,然後再同佢睇魚,唔知係咪好新鮮,佢猛咁摸個魚缸。

出左海洋館,見有幾點雨,所以去左間gift shop,婆婆見到有個好cute既熊貓袋仔,就買左俾展圖豬,然後媽媽醒起入海洋館時我地影左兩張相,所以叫爸爸睇下影得好唔好,ok既話就買番黎做記念,而爸爸當然買左啦!

停左雨我地就啱纜車落山,諗住帶展圖豬去睇熊貓,因為展圖豬未出世前,媽媽已經話第日佢出左世,要同佢著著熊貓衫睇熊貓同埋影相。

點知我地搭纜車時,展圖仲仲好八掛咁周圍望,但係可能今日d野實在太新奇,用好多精神去睇,所以一落纜車,放左展圖豬落車仔,佢竟然即時訓著左~~~~~

本來媽媽諗住搵間有冷氣既餐廳食野,順便等展圖豬訓醒再去睇熊貓,但係原來山下面既餐廳係無冷氣,所以爸爸提議不如淨係去熊貓館影下相就算,去到熊貓館,四隻熊貓加上我手抱既都訓著晒,而且仲係超lum,所以決定都係影下相就算~~~~

之後我地就走lu,果時大約兩點左右,返到樓下飲埋茶就返屋企~~~~

雖然呢個係媽媽咁耐以黎最簡單既生日,但係唔知係咪因為見到展圖豬開心,所以媽媽都好開心,仲覺得呢個係有史以黎最開心既生日!

沒有留言:

張貼留言