2008年8月13日 星期三

巧遇~~~~鬧鐘媽!

今朝展圖豬要返playgroup,由於時間尚早,所以同展圖落樓下食早餐先~~~~~不過展圖豬淨係可以食白麵包!食完早餐後就諗住去搭車~~~~~

一出商場無耐,就俾人響後面嗌住,轉頭一望,原來我我生完展圖後黎過我地屋企,幫左我地好大忙既鬧鐘媽巧遇~~~~鬧鐘媽!

鬧鐘媽仲話展圖生得好高添~~~~跟住傾左幾句,唔知鬧鐘媽係咪知道我地既煩惱(展圖豬仲未識講野同行路),所以話俾我知原來鬧鐘仔都係未肯講野,同埋都係啱啱行到。而且鬧鐘媽仲話俾我知如果BB仔爬多D,對佢地腦部協調有好處,爬行多D會好D咁話!

呢個意見係Professional嫁,大家要信呀!

好啦!放下相先~~~~呢d係今日媽媽既功課!

啱啱瞓醒~~~~成個憂鬱小生咁!

展圖豬真係好鍾意睇書~~~~~!

展圖豬都唔知解好鍾意摺住對腳黎坐!

呢排展圖豬唔知點解好鍾意「I」落個cushion度!

媽媽真係好鍾意展圖豬呢個笑容!

睇睇下書又要睇電視!

沒有留言:

張貼留言