2008年8月6日 星期三

媽媽偷用爸爸相機

今日八號風球~~~~~朝早媽媽餵飯俾展圖豬途中,佢竟然中途無電暈左,由於媽媽好耐之前已經唔滿意部video既相機效果,所以偷偷地攞左爸爸部相機影左幾張。

大家欣賞下媽媽第一次既作品啦~~~~~

仲有今日媽媽見到bk0708既寶兒豬黎緊星期六會開生日會,今次難得時間available緊係要報名啦~~~~~!

今日爸爸食緊芋頭脆皮雪條,問我展圖豬食唔食得,我話俾佢試少少囉,結果爸爸俾佢「lam」左幾啖,仲要拍爸爸俾佢食,睇黎佢真係幾鍾意食零食~~~~

今晚展圖豬好早訓,夜晚爸爸叫我去聞下展圖豬條片片係咪疴左臭臭,果陣展圖豬訓響樹,我同爸爸一左一右咁聞佢條片片,好搞笑~~~~我細細聲問爸爸:「其實你係咪好enjoy聞佢條片?」爸爸竟然答係,仲要錫左展圖豬一啖~~~~~

沒有留言:

張貼留言