2008年3月3日 星期一

展圖豬覆診日+VENTURE相

今日同展圖返黃醫生度覆診,今次黃醫生開左隻mild好多既藥膏俾展圖,黃醫生話展圖好左好多,不過今次轉左藥膏之後因為藥性輕好多,所以皮膚可能會紅番dd,不過唔駛擔心,不過真係呢,展圖今朝睇到醫生即刻搽藥膏,今晚塊面仔已經紅紅地,好在醫生講左先,如果唔係我又要擔心啦!下次覆診日期係黎緊星期六!

睇完醫生,就帶埋展圖豬同婆婆去蓮香樓飲茶啦~~~~!原來婆婆雖然未嫁前都係住港島區,但係係未黎過蓮香飲茶嫁!我地去到蓮香果陣大約十一點,好在仲有少少位,坐低之後就沖番兩盅龍井,等點心出現同餵左展圖豬食奶先~~~~!今次我地叫左咸魚肉片飯、鳳爪(我既至愛)、豬肚燒賣(婆婆話豬肚好香)、蒸蘿蔔糕(都好味),到我地食完果陣已經十二點幾啦,都有d人等緊位,我地唔好意思啦啦臨埋單走人,盛惠93蚊,我覺得扺食過屋企樓附近d酒樓~~~~~~

食到一半先記得影~~~~~~~唔好意思=^^=

我最鐘意佢一盅盅既茶,夠晒懷舊!

飲完茶食飽飽緊係行番一陣運動下,我地去左陳意齋買左聞名已久既蝦子扎蹄(我覺得普通)同杏仁霜(未飲唔知),仲買左媽媽鐘意既蠔油豆(未食呀),同婆婆鍾意既甘草黃皮(婆婆話好食)。

陳意齋既野食~~~~~~~

跟住我地又行過H&M順便又入去睇下童裝,媽媽睇中左一頂鴨舌帽,俾錢果陣婆婆又要爭住俾錢,話要送D野俾展圖豬WOR

呢副太陽眼鏡係試帶咋~~~~~無買,展圖個鼻太扁都托唔起!

嘻~~~~~~石堅係我老友~~~~~

我諗~~~~~~~我咩都諗唔到!

之後我地轉戰threesixty,今次無咩買野,係買左幾樽organic baby food,因為佢呢隻平過citisuper果d,同埋多d款揀~~~~~~

係呢幾樽咋~~~~~不過提下大家如果都有俾bb食樽裝baby food食完唔好掉左d樽,有時可以拎出街開糊仔,食完掉左佢!

另外好多朋友問我VENTURE張相點,我今日終於得間SCAN好POST上黎俾大家睇

一家三口都笑得好開心,所以我地揀左呢張!(拍攝於2007年12月24日)

沒有留言:

張貼留言