2008年3月14日 星期五

無牛奶既牛奶麵包

13號晚即係啱啱整好左一磅牛奶包包,其實媽媽早響坐緊月果陣已經買左個麵包機,不過一路都未同佢剪綵,因為日頭去左灣仔二德惠果樹買齊野(其實買左好多野),三百幾蚊都唔知點解會拎到手都斷咁滯!~~~~~~講遠左添!因為終於有高筋粉,所以開始第一次整包包。整包之前一兩日媽媽已經上網做晒資料搜集,睇左好多食譜,終於決定做最易既牛奶麵包。

頭一次整緊係超興奮,將所有材料倒晒入麵包機,因為太心急掉入去d次序亂晒,不過我諗都係會攪勻佢無所謂啦,因為頭一次整好緊張,所以成日check住部機,點知過左成個鐘一d動靜都無,咁唯有即刻睇說明書,睇睇睇睇睇~~~~~點知俾我發現到,原來我未將枝攪棒放入部機,所以根本攪唔到面糰。咁唯有再黎過,今次好乖睇清楚先落料,次序份量跟足晒,所以終於成功啦!

不過焗起都要等一個鐘先可以食,所以等到依家先啱啱切起,食左最細果塊,好香牛油味,有dd鹹鹹地,不過好鬆軟,暖暖地~~~~好味!不過下次我會試下減少d牛油同鹽,因為都有d漏漏地,同埋想食得健康d,自己整麵包既價錢同出街買差不多,不過可以食少d化學野~~~~~~:p

無牛奶既牛奶麵包

牛油   40  g
鹽    1   tsp
糖    2   tbsp
水    200 ml
面粉   310 g
速發酵母 1   tsp

  1. 將己上所有材料依次放入麵包機內
  2. 待所有程序完成後,取出麵包放置一小時,切片即成

原本呢個食譜入面既水係牛奶,不過我見人地話用水無咁漏,所以轉左用水。

今次我整左500g麵包、用最唔金黃既setting去烘個包,結果係個包面係白色,下次可以較中度試一試,今次個包包整左出黎好香牛油味,我覺得有少少漏,都鬆軟,不過有d黏口。

第一次切麵包都算切得唔錯啦~~~~~人地話好難切嫁!

同場加映坐到側晒既展圖豬,呢期佢唔知搞咩,將佢擺正佢又坐側,擺正又坐側,有時側到條頸好似斷左咁,搞到我有d擔心佢條腰骨會唔會因為咁生歪左!

沒有留言:

張貼留言