2008年3月2日 星期日

昏迷日

今日爸爸好似好D啦!但仲係無咩精神,所以我地一家三口都係留響屋企。點解係一家三口?因為婆婆今日同五姨婆去左街街,順便幫我攞手信(媽媽既亮表哥由美國帶返黎既,因為公司咁啱派佢返香港做野)。

究竟係咩手信呢?咪又係展圖豬既野羅,當中有幾件夾衣,仲要係尺碼好大既,最大既可以比四歲既小朋友著,婆婆以為我唔鍾意,其實我好鍾意(璇表姐多謝你,你揀得好靚呀!),因為小朋友著夾衣夜晚唔駛COOL住條腰可以瞓得舒服D,另外仲有一支尿疹膏,係FOR BB搽PATPAT用,因為佢地話美國果邊唔興搽凡士林,婆婆諗住果邊D野應該好D,可以託亮表哥帶返黎,一睇之下,原來我地屋企都有一支\呢,因為之前展圖豬二個月果陣,試過皮膚敏感所以PATPAT好紅,而且爛爛地,所以當時媽媽去下萬寧買番黎俾佢搽,用黎急救佢個PATPAT,不過ANYWAY多謝你帶俾我地,至少我知道自己無買錯野。

跟住成個下晝媽媽做野所有野之後,終於頂唔順(尋日瞓左四個鐘咋),要瞓覺,由於爸爸之前已經無精神一早瞓左,媽媽唯有捉埋展圖豬一齊瞓,足知我同展圖豬由下晝三點一路瞓到六點半先醒~~~~~~嘩!真係精神晒呀!

跟住爸爸媽媽同展圖豬落街食飯,撞啱婆婆返屋企,佢話附近有間鞋舖做緊大減價,話要買俾展圖豬,叫媽媽去睇,終於買左兩對。

另外尋晚由於媽媽通宵,所以發覺展圖豬夜晚無半夜大喊(以前晚晚都有幾次),問過婆婆,婆婆話可能係因為D濕疹退左(係真係退左九成咁滯),所以瞓得好喎!

就係呢兩對鞋仔啦!

沒有留言:

張貼留言