2008年3月12日 星期三

尋晚媽媽作病+今日展圖豬自行停課

尋日晏晝舊同事Chris Dai來訪,探展圖豬~~~~~~尋日因為係婆婆既打牌日,媽媽見爸爸既病都好得七七八八,所以本來打算整海南雞飯,點知唔知搞咩鬼,Chris黎到之後無耐開始頭痛,走左之後仲要作嘔,唯有同爸爸講話唔煮得飯,唔知係咪作病既關係由傍晚六點左右訓到成十一點幾,期間仲要訓極都唔暖咁,不過訓左一覺,食番dd野,飲番杯寶礦力,頭痛好似好少少,無再作嘔,之後到點幾再訓過,今朝好番晒。

由於最近流感太利害(有小朋友因為流感病逝),加上展圖豬返playgroup既時間係上晝d人返工既rush hr,所以爸爸同婆婆叫媽媽暫時唔好帶佢返學住,為左展圖豬既健康,媽媽亦都不得不同意啦!

今晚媽媽整返尋日既海南雞飯,都ok喎,雞ok,黑色果個醬好味,飯ok係油少少,下次我會試下早排響超市買果包海南雞飯醬煮飯試下,係個酸辣汁差d lor,唔知點先可以整到好似街果d咁又辣又好味呢?

海南雞飯(3-4人份)

黑醬油
老抽  適量
沙糖  適量

  1. 將老抽及沙糖放入鑊中略煮

油飯
雞油
蒜頭  數瓣
米   2。5 杯
雞湯  適量
  1. 將雞油放落鑊炸出油
  2. 加入蒜頭爆香、挑出雞油棄掉
  3. 將己洗好之米加入鑊中略炒
  4. 將米及蒜頭放入飯煲中、加入適量煮雞之雞湯煮飯

海南雞
雞   1    隻

  1. 將雞放入已煮滾之水中,水需要蓋過整隻雞,轉小火(蝦眼水)
  2. 將雞抽離水面,再放入水中3-4次
  3. 等待12分鐘,重覆步驟 2
  4. 驗試雞是否熟透,可以將筷子插入雞脾中,如果透出來的水是清的不是血水則表示已熟 (不過我發覺這個做法測試出來的雞中間仍會有些紅,所以最好熄火將雞再於熱水中多浸15分鐘)
  5. 取出雞啤水或放大盆中用冰蓋起10分鐘

辣醬方面我覺得唔好味,整得好味再後補食譜啦!

呢次係我咁大個女第二次將成隻雞分屍咋~~~~~肉酸唔好笑我........

沒有留言:

張貼留言