2008年3月20日 星期四

迷迭香麵包

今日因為婆婆已經食完上次既湯種奶油麵包,所以媽媽今日整左rosemary bread,呢個食譜係響allreceipes.com果度搵番黎,黎緊我應該會試多幾隻果度搵到既包包食譜。

迷迭香麵包

水     235   ml
橄欖油   45    ml
糖     6     g
鹽     6     g
意大利香草 1/4   tsp
五色胡椒  1/4   tsp
迷迭香   1     tsp
高粉    340   g
速發酵母  1-1/4 tsp

  1. 將所有材料依次序放入麵包機中
  2. 用白麵包程序,750g,中度烘焙
  3. 待所有程序完成後,取出麵包放置一小時,切片即成

原本呢個食譜入面既五色胡椒原本係黑胡椒,但係因為我屋企得五色胡椒,所以轉左用五色胡椒。另外因為我怕麵包焗出黎d rosemary會太大塊,所以我預先將佢整碎左少少。

個樣都ok嫁,不過無湯種包包發得咁高!

見到入面都有好多香草,呢個包包配醋油應該好好味!

個包因為有胡椒,所以有好少好少辣味,如果比小朋友食可以考慮用少d胡椒/唔用。另外因為我本食都係鍾意清淡d,所以下次鹽量應該要試下減半!

婆婆話呢個包包好味d,有風味d,因為平時街賣果d香草包包多數一係好貴,一係無香草味,所以呢個抵整呀!

展圖豬依家已經可以好快咁中俯臥轉做仰臥啦!仲識巢一d周圍擺既野~~~~同媽媽散檔。

沒有留言:

張貼留言