2010年12月24日 星期五

平安夜中菜夜 - 海參花膠炆鴨掌

今日真係超級忙好多野要做呀~~~~~好在今日早收,四點鐘已經FREE,立刻出油麻地取回之前已訂的白瓷碟,然後再去I LOVE CAKE & 二記買剩下要買的蛋糕材料,幸好可能大部份人平安夜都要去街,所以不算太多人。

之後再到MSL見營養師,再打算去買麵粉,但竟然售罄~~~~~OMG!幸好屋企附近的SUPERMARKET仍有CAKE FLOUR賣,唯有粗粗地用住先。

跟著便回家準備晚餐,因為之前已知今日超級忙,所以昨晚己準備好餸菜,只要翻熱就食得。

今晚我地食~~~~~登登登登!中菜,好多年平安夜都無食/整中菜,不過因為媽媽之前應承過爸爸做冬整,之但係果日我地去左街,所以今日補數~~~~~~

我整左海參花膠炆鴨掌&自制燒肉~~~~~燒肉唔好題,都係出街既好D,我諗我整極都應該無街既炭爐燒咁脆,但係炆鴨掌就好OK,淨係記得食,但係無影相。

海參花膠炆鴨掌

冬菇  12隻
排骨  半 斤
鴨掌  12隻
花膠  2 隻
海參  5 條
瑤柱  5 粒

  1. 排骨以鼓油、糖、豆粉、美極醃最小2小時
  2. 冬菇浸軟剪丁,以生粉洗下
  3. 瑤柱用水浸軟
  4. 炒排骨,然後下冬菇同炒,加入瑤柱及瑤柱水,炆一陣
  5. 加下蠔油調味,再加花膠海參及熱水炆45分鐘
  6. 加入鴨掌炆30分鐘


沒有留言:

張貼留言