2010年11月29日 星期一

新玩具入手「KA」

好開心好開心呀,尋日我收到一份早來的聖誕禮物,KITCHEN AID~~~~~~~嘩!開心到顛左,咩都唔識講,呢樣野我恨左成幾年,但係因為成3千幾,自己又只會用佢做蛋糕,又好似太大件,所以一路淨係諗諗諗,唔買(其實主要係因為自己孤寒)!

真係好靚仔~~~~我暈啦!


終於因為呢輪開始做包包,婆婆見我次次搓麵糰都玩足差不多一個鐘,又見我上網睇睇睇,所以就買左黎送俾我~~~~~開心死啦! I LOVE U MOM~~~~~

因為尋日同圖圖去睇左套爛片SKYLINE,所以淨係執好個位置比佢,同洗&抹乾淨,今日先同佢進行開光儀式。

第一樣做既係Q潤版既柚子戚風,嘩打蛋白真係好靚,而且比起我果個KENWOOD都叫靜好多~~~~~,不過都未話係好快!

之後搓包包先叫快,我今日因為淨係做定個中種,等聽日先做白麵包,平時用手提機你點都玩得我5-10分鐘,點知今日量完晒野放入去,1-2分鐘就搞點,量份量既時間仲多過機搓既時間,以後做包包就舒服得多啦~~~~~

想買好耐既噴油器,無奈之前香港無,早幾日諗住趁JSHOPPERS免費費買返黎,點知尋日經過千色店俾我見到佢$98蚊/個,仲一樣都係氣壓式,即買!

電動胡椒磨,買左一排,今日先至真係用佢,幾好用,唔駛再檸到手軟!

仲有時間整定蜜糖芥末籽燒雞,不過係聽日食既!

尋日圖圖畫左幅畫,呢幅我諗真係圖圖第一幅圖畫(無人協助之下),尋日佢攞起塊畫板,先畫一個大圓圈,再畫2隻眼+1隻眼珠,然後畫嘴,最後先畫埋另一隻眼既眼珠,媽媽問佢呢個係邊個,圖圖答係太陽伯伯!




沒有留言:

張貼留言