2009年8月3日 星期一

爸爸 & KISS

我地肯定展圖豬識叫爸爸。

 今日我同婆婆帶展圖豬去旺角會合爸爸去睇早前既驗身報告,一去到診所放低展圖豬,展圖豬見到爸爸就走過去,仲叫「爸爸」~~~~~~,之後夜晚番到屋企,又係自己走去爸爸度,叫「爸爸」,展圖豬第一個會叫既人係爸爸呢~~~~!

仲有一樣就係展圖豬呢個星期開始除左,會「呵」(面頰對面頰)我地,仲會錫我地個嘴,由於我地從來無教過展圖豬,所以一直好奇怪展圖豬響邊度學番黎,今日迷底終於揭開,我地見到展圖豬睇開ELMO教著衫既碟原來ELMO有錫入面個BB,所以應該係響呢度學番黎,雖然話同展圖豬錫錫好似唔衛生,但係真係好SWEET呀~~~~!

沒有留言:

張貼留言