2009年8月22日 星期六

第一次下水禮@清水灣 & 「的士」

早2日姑媽已經打左電話黎約今日下晝同展圖豬去游水,2點幾Ingrid姐姐已經渣車黎接我地,我地再出發去join埋姑媽,坐車途中,展圖豬突然指住的士叫的士,呢次係展圖第一次叫的士呢~~~~~

去到清水灣,嘩停車場超多車等位呀~~~~~!睇黎淨等位都有排,好在我地一落車,就有一位男仕走過黎,問我地係係咪泊車,因為佢咁啱要走,見我地幾個女人同一個BB,所以打算叫我地泊佢個位,仲要好醒咁叫我地一齊傾一陣計扮係Friend,咁我地泊佢個位時,d人就唔會鼓噪~~~~~~

泊好位落到沙難大家就分別換好泳衣,期間展圖豬不停係咁玩沙 (因為已經一早換左游水片片),仲要自己想衝落個海,好在姑媽捉佢返黎。搞掂晒落海呀,展圖豬都唔係好驚,勁開心~~~~~玩足個幾鐘!之後5點幾我地就返屋企,因為爺爺同嫲嫲今晚黎食飯~~~~~坐車返屋企途中展圖豬太攰,瞓著在啦!

沒有留言:

張貼留言