2009年8月1日 星期六

媽媽生日@海洋公園

因為媽今日有野做,所以十二點幾先番屋企同爸爸、婆婆&展圖豬去海洋公園,好在今日門口賣票唔駛排隊,所以好快入到去~~~~~

入到去,第一時間帶展圖豬去熊貓館,因為上次去海洋公園展圖豬睇左海洋劇場同海洋館已經無電,所以我地淨係可以同瞓著左既展圖豬去熊貓館~~~~~~

因為今日熊貓安安好合作,坐正係玻璃前面食竹葉,所以入到去熊貓館展圖豬見到安安已經嘩嘩聲好開心~~~~~既然見展圖豬開心,所以由得展圖豬睇左好耐,管埋員仲好好人幫我地影相,到展圖豬睇到肯行開時我地就去睇新既亞洲動物館,之後諗住去海洋館,但係真係太熱,所以去餐應坐一陣,買左DD野俾展圖豬食,俾D野佢飲,之後海洋劇場已經差不多到時間表演,所以我地諗住先睇海洋劇場,但係展圖豬睇睇下竟然瞓著左,所以我地決定唔再睇搭的士番屋企。

返到屋企,展圖豬又醒番,咁我地即刻同佢沖涼,再去麗港軒食飯(之前媽媽訂左枱),因為爸爸之前一日話想食潮州野,其實我地係第一次去食呢,不過真係都幾好味~~~~尤其是個湯~~~~之後就返屋企啦!媽媽今日好開心呀,因為我地一家人都好開心呢~~~~!

沒有留言:

張貼留言